Ik ben op zoek naar leuke, gezellige mensen (tussen de 22 en 30) die met mij mee willen naar Australië. Ik wil begin september vertrekken en ongeveer 6 weken blijven. Ik heb nog geen idee over waar ik precies heen wil in australië. Eerst maar op zoek naar een reisgenoot, alleen gaan vind ik maar niks:). Wat ik wil doen als ik eenmaal daar ben is zoveel mogelijk zien en leuke dingen doen, actieve dingen maar bijv. ook gewoon een dagje lekker aan het strand tussendoor.
Over mij:
Ik ben Lenette, 23 jaar. Ik woon in het altijd gezellige brabant.
Ik heb zelf nog geen idee over wat ik nu wil gaan doen en zou ook vanaf september een aantal maanden op reis willen. Ik was vanaf vandaag eens aan het rondneuzen op internet omdat ik ook niet graag alleen zou willen reizen en kwam jou adv tegen.
Lijkt me wel leuk om eens even te babbelen daarover Woon momenteel in Weert maar ben zelf ook een Brabander (geboren in Eindhoven)
Ik ga voor 1 maand naar Australie, vertrek rond 5 september. Ik heb een huwelijksfeestje in Sydney 3 oktober. Ik wil de oostkust route doen (althans, een gedeelte). Laat maar weten als je eens wilt afspreken (ben 33)
Ik sta ook op dit Forum en ben ook op zoek naar een reisgenoot. Mijn plannen zijn om in sept okt voor 5/6 weken naar australie te gaan. Heb nu het plan in mijn hoofd om van midden australie via de zuidkust naar Sydney te reizen met een campertje. Maar mijn plannen staan nog niet vast. Wil graag wat zien van het land maar geen hele strakke planning maken bij een mooie plek gewoon even lekker blijven hangen.
Hoor graag van je!
Strak plan Australie!. Ikzelf heb alleen dit jaar mijn doelen op iets anders gezet,
Maar mocht je je datum nu of later gaan verschuiven dan zou ik het leuk vinden als je me even wat laat weten. Ik wil er namelijk ook heen voor een week of 5