(Vrouwelijke) reisgenoot gezocht september 2010 Australië

Hey allemaal,

mijn naam is Anouk en ik ben 23 jaar oud. Ik ben net afgestudeerd en van plan om dit te vieren met drie maanden backpacken door Australië. Ik wil graag half september vertrekken en dan tot halverwege december langs de oostkust gaan reizen. Ik zou het leuk vinden om de eerste tijd (en wellicht nog wel langer als het goed klikt) op te trekken met een Nederlands reisgenootje en samen wat van het land te zien. Ik zou graag de route Cairns-Melbourne of Melbourne-Cairns volgen, maar aangezien ik nog geen ticket heb geboekt weet ik nog niet wat het begin- en het eindpunt zal zijn en stat de route nog niet helemaal vast.
In principe ben ik van plan rond te reizen, maar als mijn bankrekening daarom vraagt ga ik misschien tussendoor ook nog werken. Verder wil ik graag zoveel mogelijk van het land zien!
Heb jij vergelijkbare plannen? Laat dan gerust iets horen! :smile:

Hey Anouk en Marijke,

Ik ben dan wel geen vrouw maar ik ben in dezelfde periode in Australie en in voor een leuke reis. Ik verblijf t/m 5 december in Gold Coast (net iets onder Brisbane) en ben van plan naar Cairns te reizen.

Mochten jullie in de buurt komen met Gold Coast, laat het me weten. Altijd gezellig!

Gr Jeffrey

Hey Marijke en Jeffrey, leuk dat jullie ook rond die tijd aan de Oostkust verblijven!
Ik heb inmiddels besloten om halverwege september met een groepsvlucht naar Sydney te gaan. Mijn plan is nu om twee maanden rond te reizen tussen Melbourne en Brisbane, wellicht nog iets verder naar het Noorden toe, en daarna nog een maand door Nieuw-Zeeland te reizen. Ik kom dus in elk geval wel langs de Gold Coast, Jeffrey. En Marijke, jij gaat pas rondreizen vanaf half november? Want rond die tijd vertrek ik alweer naar Nieuw-Zeeland, dus dan zullen we elkaar niet treffen denk ik. Maar misschien leuk om elkaar op de hoogte te houden van onze plannen!

Hoi Anouk,

Wat leuk dat je in sept wilt gaan reizen door Australie. Ik wil dat namelijk ook gaan doen, alleen zou ook graag met iemand gaan. Alleen wil ik deels reizen en deels gaan werken. Ik ben 23 jaar en woon in almere. Als je nog iemand zoekt laat het me maar weten het liefst zou ik eind september willen gaan omdat het nu al half augustus is.

Hopelijk hoor ik iets van je!

Groetjes Ineke

leuk dat we dezelfde plannen hebben, Ineke! Ik zal je wel even een persoonlijk berichtje sturen.

Hallo allemaal!

Ik vertrek met de groepsvlucht van AB op 7 september naar Australie. Ik heb na de eerste paar gezamelijke dagen al een vlucht naar Cairns geboekt en wil van daaruit langs de oostkust richting Adelaide reizen. Ik ben ook op zoek naar reisgenootjes! :slight_smile:

Oja ik ben trouwens 22 jaar en studeer geneeskunde. Ik ga 2-3 mnd reizen.
Groetjes Dorien

Hallo allemaal!!

Ik vertrek volgende week woensdag al : 8 september!

Ik reis samen met een reisgenootje, inmiddels een vriendin geworden, en wij starten onze reis in Darwin, vanuit daar reizen we naar Alice Springs, dan naar de Westkust, Adelaide en Melbourne. Rond november vliegen we naar Cairns om vanuit daar naar sydney te reizen zodat we daar Kerst & Oud/Nieuw te vieren!

Lijkt me gezellig om mensen te ontmoeten!!

Groetjes Amber