Hallo iedereen,
Ik ben Tessa, 19 jaar oud en ik kom uit Delft.
Mijn plan is om eind september/begin oktober te gaan backpacken in Australië voor ongeveer 3,5maand. Ik zoek iemand die de eerste paar dagen/weken met mij wil doorbrengen. Mijn plan tot nu toe is om te beginnen in het noorden en ergens bij Sydney/Melbourne te eindigen. Maar die plannen kunnen altijd nog veranderen…
Als je zin hebt, laat wat van je horen:)!
Groetjes Tessa
Hallo Tessa,
Ik heb je berichtje gelezen en ik zou ook graag naar Australie gaan.
Misschien heb jij al een reisgenoot. Als je dit niet hebt wil ik graag eens kennis met je maken! Drie maanden is voor mij te lang. Maar ik zou dan wel graag de eerste 4 a 5 weken met jou mee willen reizen en dat ik daarna naar huis ga.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes Desiree
Oja en ik ben zelf 20 jaar en ik woon in het Westland.
Hey meiden! zoeken jullie nog een reisgenootje? Ik ga 1 oktober voor een half jaar tot een jaar naar Australië,ik wil sowieso graag de hele oostkust zien en nog wat werken tussendoor,verder sta ik overal voor open. Het lijkt me heel leuk andere mensen te leren kennen en gezellig met anderen rond te reizen!
Hier is mijn emailadres: estherprins15@hotmail.com
greets!!!
Hoi Esther,
Ik ben ook van plan om in oktober te beginnen met mijn reis naar Australië en wil ook een gedeelte daar gaan werken met zo’n working holiday visum 
ik ben ook van plan om een auto te kopen zodat ik alle vrijheid heb alleen ik ben wel nog op zoek naar een reisgenootje.
Ik was van plan om naar Darwin te gaan begin oktober en dan zo via de west kust en Victoria naar Sydney te reizen maar het staat voor mij ook nog helemaal niet vast, misschien dat ik wel eerst bij de oostkust begin, ik zou wel graag oud en nieuw in Sydney willen vieren;)
als het je wat lijkt kan je me toevoegen op msn philippek@live.nl
Groetjes,
Philippe
Heej,
Leuk dat jullie allebei naar Australie gaan! Helaas wordt het voor mij niet, oktober is toch nog te snel. Ik wil eind november het liefst gaan.
Veel plezier en ik hoor graag nog van jullie