Hallo! Ben een meid van 29 jaar en wil graag het einde van dit jaar eens echt gaan verkennen hoe de andere kant van de wereld eruit ziet. Zelf ben ik zeer reislustig, sportief en eindelijk eens klaar met studeren. De perfecte kans om nog een tijdje (hoelang = ??) het werkende leven uit te stellen. In Australie werken heb ik overigens geen problemen mee, want heb dat miljoen nog steeds niet te pakken.
Ik heb vernomen dat het makkelijk is om daar een auto aan te schaffen en wellicht wil iemand of iemanden deze deal samen met mij sluiten om vervolgens via Sydney (uiteraard flexibel, want melbourne vind ik ook prima) zo via surfer’s paradise richting het noorden te reizen en onderweg onwijs veel avonturen te beleven nieuwe dingen gaan ontdekken en uiteraard veel lol te maken!
Mocht je interesse hebben, dan zie ik je reactie graag verschijnen!
Hoi,
Ik ben Eva ,26.Weet je waneer ongeveer je wil vertrekken en voor hoe lang?Ik wil graag weg voor 3 mande.Periode heb ik nog niet bepaald.Ik wil graag langs de east coast,great barier reef,snorkeling …en nog veel leuke dingen zien en doen.Dan ook 12 apostles,great ocen road,Uluru.Het gaat nu om het water temperatuur.Ik wil gewoon in de goede periode,omdat ik toch alleen maar 3 manden heb.
Ik hoor graag wat jou meer concreete plannen zijn.
Groetjes Eva:wereld:
Ik (30) heb hier alweer even geleden een oproep geplaatst voor een reisgenoot, die samen met mij door Australie wilt reizen. Ik wil daar gaan backpacken (nog nooit gedaan), rondtrekken met een auto, het lijkt mij verder heel gaaf om te duiken. Verder lekker genieten van de natuur, bevolking, cultuur en noem maar op.
Ik heb nog geen vakantie gepland, maar het zal ongeveer voor een week of 6 worden.
Ik hoor graag van je.
Groetjes,
Leonie
Hallo,
alles wat je schrijf klinkt erg leuk.Ik heb ongeveer het zelfde idee als jij.Ik wil en kan maar 3 manden blijven.
Lekker een autotje samen delen,leuk.Ik ben een mied van 26.Ik woon in Amstelveen.Mocht je meer vragen hebben schrijf me dan een email.Eva_nahodilova@hotmail.com
Groetjes Eva
Ik zou graag voor een periode van drie maanden (februari 2010 t/m mei 2010) willen backpacken in Australië. Ik zou het leuk vinden om dit samen met een reismaatje te gaan doen. Lijkt het je leuk om eens gedachten uit te wisselen? Stuur mij dan maar een PM
Ik ben een meisje van 26 en ik wil eind oktober of november ook naar Australie. Ik heb verder geen plannen, maar ik wil wel graag aan het werk want ik ben wel van plan om tussen 8 maanden en een jaar te blijven en ik ben niet heeeeeeeeeeel erg rijk ofzo ! Ik zit te denken om met een groepsvlucht van een organisatie naar Sydney te gaan ivm regelen van alle dingetjes en dan ???, ik zie wel wat het jaar gaat brengen! Let me know!
Heee is een reisgenoot (ipv reisgenote) ook goed??
Ik (jongen 25) ben van plan februari/maart 2011 die kant uit te gaan voor een maand of 5/6. Denk dat het iets te laat is voor de gemiddelde reiziger van het forum hier, maar anders let me know! Hoe meer ziel hoe meer vreugd toch??
Succes! daanvanduin@hotmail.com
Mijn naam is Sanne en ik ben ook op zoek naar een reisgenoot voor Australie.
Ik ben van plan ongeveer 2,5 maand te reizen en eigenlijk niet van plan te werken.
Naar aanleiding van jouw reactie deze mail. Ik lees dat het je leuk lijkt om begin 2011 naar Australië af te reizen voor ongeveer 2.5 maand. Ik wil dezelfde periode die kant op en zoek nog een reismaatje. Lijkt het je leuk om eens van gedachten te wisselen?
Dan heb je het denk ik niet goed gelezen, of dit verhaal van iemand anders gelezen en gelinkt met mijn verhaald. Ik ben van plan om oktober 2010 te reizen. Dus helaas niet begin 2011. Maar als je dan ook kan vind ik het prima:D