Australie eind 2010

Inmiddels ben ik niet meer op zoek.
[EMAIL=“melaniesix@hotmail.com”]

Hallo melanie,

Echt super jammer dat je pas eind 2010 wil gaan. Anders ging ik graag mee :slight_smile: Ik hoop dat je iemand vind!

Groetjes Amé

Hoi Melanie,…

Ik ben weliswaar geen meisje,maar ben zelf ook van plan om half of eind 2010 naar Australië te gaan.

Waar kom je precies vandaan?
IK kom uit de buurt van R´dam.

Gr. Pascal.[EMAIL=“vld1983@live.nl”]

Hoi Melanie!

Ik ben Lieke, 23jaar en wil volgend jaar ook naar Australie, het liefst laat in het jaar en ben op zoek naar een leeftijdsgenootje om mee te gaan!

je kan me mailen op <verwijderd>, of voeg me toe op msn, dan kunnen we kijken of we een klik hebben.

Grtz, Lieke

Veel kans dat ik komend najaar 2010 ook naar Oceanie trek. Sowieso voor 3 maand, zuiver reizen (niet werken tussendoor). Wil sowieso NZ & aus gezien hebben (oostkust & outbacks). Evt ook stuk van Azie (daar “wereldvliegticket” vaak niet veel duurder is).

Ben nog maar net begonnen met informatie door te nemen enzo, dus heb wel nog geen concreet idee wat precies en wanneer precies… maar hou me gerust op de hoogte hoe de plannen vorderen (stuur pm voor contactinfo). Ben wel geen meisje (sorry :p). En indien in groep, willek er wel ook nog een andere gast bij. Kwestie van es “onder mannen” te kunnen babbelen :stuck_out_tongue:

Hoi lebowski!

Leuk dat je ook reageert! mijn email en msn adres is <verwijderd>. Voeg me maar toe dan zal ik je ook even aan de anderen voorstellen. We zijn nu met z’n vieren (twee jongens en twee meiden), met allemaal plannen om minimaal een maand naar Australie te gaan om rond te trekken. Ook willen we binnenkort een keer afspreken om elkaar te leren kennen. Interesse?

Grtz, Lieke.

hallo melanie,

Ik wil ook graag eind dec 2010, begin jan 2011 naar australlie en evt nog meer!
Ik wil er een paar maanden heen, en als dat nodig is, zal ik er ook gaan werken!

ik ben erg geintereseerd naar jou plan!

gr. nathalie

Hoi Melanie en de rest!

Ik ben van plan om eind 2010 ook naar Australie te vertrekken! Net zoals jij zie ik het niet zitten om alleen te gaan, dus vandaar mn bericht.
Ik ben 25 en nu druk bezig met afstuderen van mn studie International Media and Entertainment Management. Ik hoop dat het dit jaar nog lukt, en anders maart 2010.
Ik heb geen idee hoe ver jullie inmiddels zijn met afspreken e.d. Ik hoop dat ik wat van je/jullie hoor!!!

Groetjes Mérie

Hoi allemaal,

Ook ik wil eind 2010 richting Australie vertrekken en zie het niet echt zitten om helemaal alleen te gaan, dus vandaar dit berichtje…
Ik ben 23 jaar oud (bijna 24), kom uit Breda en ben druk bezig met afstuderen aan de opleiding Pedagogiek. Ik heb op dit moment nog niet echt concrete reisplannen, wil iig gaan backpacken en zou graag leren surfen! Het liefst koop ik een ‘wereldvliegticket’, zodat ik tijdens mijn reis meerdere landen kan bezoeken (al heeft Australie wel mijn voorkeur)

Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen en te horen wat jullie plannen zijn! Mijn e-mailadres is <verwijderd>. Je kunt me eventueel ook toevoegen op msn.

Ik hoop van jullie te horen!
Groetjes Suzanne

Hoii allemaal!

Ik ben ook van plan om naar Australie te gaan, het liefst rond september 2010 (maar iets later kan ook!). Ik ben dan 19 jaar en ga liever niet alleen! Ik heb nog geen echt plannen gemaakt, maar zou graag backpacken, werken & de “cowboy” cursus doen, zodat je ervaring hebt om op een farm te werken, verder wil ik natuurlijk gewoon veel van Australie zien! heeft er iemand mischien soortgelijke plannen of tips! Let me know…

Groetjes,
Ivana

hey iedereen,

mijn naam is alex, ben een jongen van 23 (dan 24) en
ik ga ook in november / december 2010 naar australie !!
ik ga voor anderhalf jaar . Ook new zeeland en evt tasmanië
ben van plan om lekker te backpacken,duiken bij Great Barriere Reef, leren surfen, veel van de natuur zien, avonturen beleven en natuurlijk ontzettendd veel lol hebben !!
Heb in gedachten de oostkust te bekijken en ook de eilanden te zien (kangaroo Island en nog meer van zulke eilanden.
Ook lijkt het me helemaal geweldig om eens in een natuurreservaat te werken voor een tijdje

lijkt me erg leuk om samen met een of meerdere reisgenoten te gaan !

Lijkt het je ook heel erg leuk ?

laat het me dan weten en wie weet …!!

Hallo, ik ben Marleen en 22 jaar.
Mij lijkt een reis naar Australië in het najaar ook gaaf. In ieder geval oud en nieuw in Sydney, verder vooral de outback zien. In 2004 heb ik de Westkust al gedaan en aan het strand bij broadbeach en de goldcoast gezeten. Ik wil wel graag leren duiken en verder veel van de natuur zien. In ieder geval Ayers Rock.
Ik ga straks in Februari eerst naar Brazilë voor 3 weken en in april naar Thailand voor 2 weken. Ik ben echt verslaafd aan reizen>>>
Afgelopen zomer in Nicaragua gezeten waar ik eerder mijn stage heb gelopen. Onwijs veel gezien en direct Costa Rica meegepakt.
Ik zou heel graag Eind 2010 naar Australië willen voor een aantal weken. Weken en geen maanden want er is nog zoveel meer te zien :smiley:
Ben erg benieuwd naar andere plannen betreft Australië of eventueel Nieuw Zeeland, Tasmanië Singapore meepakken. Ben erg flexibel :wink:

Hey Ivana,

ik ga ook naar Australië rond november / december
en ljkt me erg leuk om de cowboy cursus te doen en op een farm te werken voor een tijdje ! meestal is dat tegen kost en inwoning maar je leert een hoop cultuur kennen en het volk…
lijkt me erg leuk !!!
Lijkt het je ook leuk om te duiken bij het Great Barrier Reef??
mij lijkt het geweldig en is voor mij zeker een must om te doen als ik daar ben

het lijkt me erg leuk om je via msn te spreken
voeg me maar toe

hey allemaal!

ook ik ben zwaar aan het overwegen om eind 2010 naar Australie te gaan. ik zou het liefst vanaf september ergens gaan, en voor een periode van 3 maand of zo. Dat moet wel volstaan om een glimp van down under te krijgen. Gezien het feit dat ik al werk, is het niet evident om echt voor langere periodes te gaan.

enne, eventjes ter info :slight_smile: ik ben 28 jaar en wel degelijk vrouwelijk! :slight_smile:

Ik zou het liefst de oostkust doen, het binnenland en ook nog eens oversteken naar Nieuw Zeeland. En moest ik toch toevallig de loterij winnen dit jaar zou ik misschien ook nog wel eens willen oversteken naar de Galapagos Islands. Maar voorlopig blijft dit wel bij dromen :slight_smile:

hoe staan jullie plannen ervoor?

Groetjes,
Mia

hey mia,

:zon02: met mijn plannen staat het prima !! :zon02:
ben er druk mee bezig alles uit te zoeken wat er zoal te doen is in dit mooie continent. Ook New Zeeland ga ik idd heen. Ik heb zeeën van tijd want ben van plan om voor anderhalf jaar daar heen te gaan.

Vooral veel natuur, avontuur en bovenal LOL hebben !!
ook veel doen en zien is wel de bedoeling,zoals cultuur opsnuiven,een paar steden zien en kerst en oud en nieuw vieren !
word sowieso een prachtige reis

er is genoeg te doen , ook tasmanië lijkt me erg mooi
dus ga daar zeker ook heen…
lijkt me ook erg leuk om de cowboy cursus te doen, op een farm te werken voor een aantal dagen/weken zodat ook de gebruiken bekend worden

ik hoor graag van je [EMAIL=“alexjansen1986@hotmail.com”]

hallo!
wil iedereen laten weten dat ik besloten heb na lang te overwegen om toch slechts 1 maand te gaan, maar dan wel met mijn vriend:)
toch bedankt voor alle reacties!en veel succes!
groetjes,
Melanie

Haay,

Ik ben van plan om rond september naar Australie te vertrekken en lijkt me leuk om samen met iemand te gaan!

In australie wil ik veel gaan zien natuurlijk, beetje surfen/duiken, en gezellige mensen ontmoeten. Het lijkt me leuk om met de bus te reizen of om samen een auto of iets te kopen.
Verder lijkt het me ook leuk om af en toe te werken voor de ervaring, maar kom daar vooral om te genieten natuurlijk!

Lijkt je dit ook wat mail me dan op <verwijderd>

Groetjesss

Hallo allemaal!

Ook ik ben van plan eind 2010 naar Aus te vertrekken! Ik ga samen met een goede vriend van me, om daar samen op te starten en vervolgens na een maand of 2 samen reizen onze eigen weg te zoeken als backpackers/wwoofers. Ook ik sta erg open voor reisgenoten, dus mocht iemand van jullie nog reisgenoten zoeken, dan hoor ik graag van je. Ik ben 18, tegen die tijd 19 jaar oud, student, vrouwelijk en nadere info komt dan nog wel!

Ik ben benieuwd!

Groetjes, Alida