3 maanden Australië

Ik zit eraan te denken om 3 maanden naar Australië te gaan. Wanneer precies weet ik nog niet, in elk geval tussen januari 2009 en juni 2009. Ik heb ook nog geen definitieve beslissing gemaakt, ik ben me nog aan het oriënteren en dergelijke. Deze reis wil ik sowieso niet alleen gaan maken. Ik wilde graag weten of er nog meer meiden zijn die eraan denken om zo’n reis te gaan maken en die wel zin hebben om samen te gaan. Ik ben een 21-jarige meid uit het noorden van het land. Ik studeer momenteel, maar weet nog niet of ik in september verder ga studeren of dat ik het een jaartje uitstel. Ik ben een onervaren reiziger, dus heb zoiets nog niet eerder ondernomen. Heb je eventueel ook interesse, laat van je horen!
Groetjes, Jasmijn

Heyz,

Inmiddels al voorzien van 'n geschik reisgenootje?

Greetz,

Rick

Hey Jasmijn!

K ben van plan eind oktober 2008 3 maanden te gaan backpacken langs de oostkust van Australie… Had jij ondertussen al iets concreets bedacht voor jezelf qua reizen?? Mail me gerust!

Groetjes, Nikki

Hey Jasmijn,

Ik ben Anne, ik ben 18 jaar en heb net mn diploma gehaald en wil nog niet meteen door gaan studeren omdat ik nog niet weet wat ik wil gaan studeren en gewoon even iets anders wil. Mijn plan is om begin januari 2009 te gaan backpacken (reizen en werken) in Australië. Voor hoe lang dat weet ik nog niet precies, hangt er een beetje van af hoeveel ik bij elkaar krijg gespaard :stuck_out_tongue: maar t liefst wel 2,5 á 3 maanden. Ik wil ook graag veel zien van Australië, ik ben geen super sportief type in de zin van dat ik alles per fiets af wil leggen ofzow :stuck_out_tongue: maar ik wil zeker veel zien en doen en niet drie maanden op 1 plek hangen.
Hoop iets van je te horen :slight_smile:

Groetjes,
Anne van Bragt

[EMAIL=“AnneS1990@gmail.com”]AnneS1990@gmail.com

haiahai

ik ben ook van plan om in oktober 2008 een paar maanden rond te reizen langs de oostkust van australie en zoek nog een reisgenootje.

[EMAIL=“natascha003@yahoo.com”]natascha003@yahoo.com