Reisgenootje gezocht: aantal maanden backpacken in Australië

hoi allemaal,
ik ben een meisje van 21 jaar (bijna 22), en wil graag begin september voor een paar maanden naar australie.
ik ben eind juni klaar met mijn opleiding en wil voordat ik ga werken eerst nog wat van de wereld zien, en dacht zo aan australie.
ik wil daar dan ook tussendoor gaan werken om het allemaal te kunnen betalen.
ik ben avondtuurlijk, sociaal en sta voor heel veel dingen open.
ik ga liever niet alleen en iedereen die ik ken, zijn nog bezig met een opleiding of ze werken al.
herken je het en ga je ook liever niet helemaal alleen,ben je een meisje van tussen de 19 en 27 en ben je ook van plan om begin september te gaan laat het me dan weten via een mailtje

inge
[EMAIL=“ingelaane@hotmail.com”]ingelaane@hotmail.com

Hawdi

Mijn naam Tim, een 24 jarige Belg en ik ga eind oktober begin november 2007 naar Nieuw-Zeeland en Australië zal in totaal een 5 a 6 maanden weg zijn.
Zoek ook nog een partner om te reizen want alleen zie ik da minder zitten.
Heb al min of meer het één en ander gepland maar sta open voor vele andere ideeën.

Ik ga graag weg, drink graag een paar pintjes, speel gitaar en ik surf.
Deze reis is een droom die hopelijk in vervulling gaat.

Ben ondertussen al 2 jaar van plan geweest om deze reis te maken en dit jaar zal het er eindelijk van komen.

Zie je het zitten, laat me dan iets weten. Hopelijk staat bij jou nog niet alles vast.
Mijn email: [EMAIL=“timdsq@hotmail.com”]timdsq@hotmail.com

Groejtes Tim

Hey,

Mijn naam is Olivier, ben 24j en belg.
Zoek je nog steeds een reis partner?
Ben ook van plan rond November naar Nieuw-zeeland en daarna Ausralië inclusief Tasmanië.
Als er nadien nog budget over is zou ik graag nog wat gaan snorkelen en duiken op de Maldiven of enventueel een ander eiland.

Zin? Nieuw- Zeeland is al min of meer uitgestipeld maar de rest nog niet.

Groetjes Olivier en hopend op een spoedige reactie

Mijn email is [EMAIL=“oli3vv@hotmail.com”]oli3vv@hotmail.com

Hey!

Ik ben ook van plan om te gaan backpacken. Ik ben er nog niet over uit of ik naar Australie of Nieuw-Zeeland wil…

Ik ben van plan om een half jaartje te gaan (half januari t/m half juli 2008) want ik ga van september tot december naar spanje om spaans te leren. Ik heb net mn vwo diploma gehaald en neem even een ‘‘gapyear’’ voordat ik met een studie begin!

Groetjes,
Annejet

hey annejet,
ik ga van september tot december naar australie dus dat gaat niet, maar nog succes met zoeken. groetjes inge