Reisgenootje gezocht sept 09

Hoi,

ik ben Iris, bijna 20 en klaar met mijn studie. Ik ben van plan om te gaan backpacken door Australië en Nieuw-Zeeland. Ik ben van plan low-budget te gaan rondreizen en er ongeveer een half jaar te blijven. Alleen wil ik niet alleen gaan…daarom ben ik op zoek naar een reisgenoot die ook van plan is om eind augustus/september te gaan en samen wil reizen…

Groetjes Iris

hoi iris,

ik wil zelf ook in augustus naar australie vertrekken en daarbij het liefst ook nog werken om zo een beetje geld te verdienen. mijn plan is om minimaal een half jaar weg te gaan maar als ik het naar mijn zin heb nog veel langer.
ik heb bewust geen plan gemaakt wat ik allemaal wil gaan doenzijn ik wil dat ter plekke gaan bekijken en uit ervaringen van andere backpackers plekken te gaan bekijken.

ik ben ook nog op zoek naar een reisgenoot of reisgenoten.

ik ben peter 25jaar en kom uit groningen

Hoi Iris,

Voeg mij anders even toe op msn of hyves dan kunnen we miss even spreken over de plannen ? Ik wil namelijk rond dezelfde tijd weg gaan voor een jaar. Ik zelf ben 22 jaar … Ciao ! Niels

[EMAIL=“nvugteveen@msn.com”]nvugteveen@msn.com
nvugteveen.hyves.nl

ik heb je toegevoegd

Hoi Iris,

Ik wil ook rond die tijd naar Australie vertrekken om te gaan reizen/werken. Ik wil het avontuur opzoeken.
Ben 25 en kom uit Nijmegen.
Voeg me even toe op msn als je wil: emile_strijbos@hotmail.com

Groeten,
Emile