Hoi allemaal, ik ben een 22-jarige studente die binnenkort afgestudeerd is en ik wil nog graag gaan reizen voordat ik me definitief op de arbeidsmarkt begeef… Nu ben ik een beetje mijn opties aan het verkennen en ik wil graag naar Australië gaan!
Ik wil dan halverwege juni vertrekken en vervolgens 6/7/8 weken door Australië rondreizen op het toeristenvisum, met name de oostkust. Nu zijn mijn vriendinnen niet erg avontuurlijk maar ik zie het ook niet zo zitten om alleen te vertrekken… Zijn er nog meer mensen die van de zomer naar Australië willen gaan en bijvoorbeeld de eerste twee weken (of voor wat langere tijd) samen willen reizen?
Of zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met Australian Backpackers groepsreizen (of andere organisaties)? Dat is misschien ook een optie, ook al ga ik natuurlijk wel liever voor de goedkopere optie en op eigen houtje uiteindelijk… Of andere meiden die ook alleen zijn vertrokken naar Australië en hun ervaringen met mij willen delen?
Verder ben ik een spontane,gezellige meid die gek is op reizen! Ik ben zeker iemand die zoveel mogelijk van de omgeving wil zien maar ik vind het ook lekker om af en toe even helemaal niets te doen en lekker op het strand te luieren of een drankje te doen in een leuke bar…
Ik hoor graag reacties!
wat gaaf zeg… wat je zegt is al jaren mijn droom … ben zelf 20 jaar en werk inmiddels wel :)… ik zou ook heel graag iets willen doen wat je nooit zult vergeten en dat is dit natuurlijk geweldig… heb je al leuke reactie’s ontvangen… of ben ik 1 van de eerste… mijn vriendenkring houdt ook niet van zulke uitdagingenwat ik natuurlijk super jammer vind… Zoek ook een gekke iemand waar ik lol mee kan hebben…
Hoi hoi!
Ik ben een 19-jarige student en wil er ook graag even tussen uit voordat ik aan mijn studie begin! Aangezien mijn vriendinnen ook niet zo avontuurlijk zijn, wilde ik in mijn alleen naar Australië reizen met het idee om onderweg nieuwe mensen te ontmoeten en daar eventueel mee te reizen.
Maar een reisgenootje lijkt me toch wel heel fijn! Mijn plan was om ongeveer een maand (vanaf begin juli ongeveer) naar Australië te gaan en alles zo low-budget mogelijk te houden, dus het liefst backpacken en eventueel werken.
Ik ben me ook aan het oriënteren op groepsreizen zoals van Australian backpackers maar dit is inderdaad duur en alles zelfstandig doen lijkt me veel uitdagender en leuker!
Verder nog iets over mij… Ik ben heel avontuurlijk, wil graag de omgeving ontdekken maar houd er ook van om dagen op het strand te zitten en te relaxen (ik zie hier een overeenkomst haha!) Ik ben spontaan, makkelijk in omgang en ben ook gek op reizen.
Ik hoor graag wat van je!
Groetjes Lara
leuk dat je nog gereageerd hebt op mijn berichtje! Ik heb er uiteindelijk toch voor gekozen om op een andere datum te vertrekken (begin september) dus ben bang dat het niet gaat lukken!
Hoop voor je dat je nog iemand kunt vinden… Hoewel ik de afgelopen tijd wel van heel veel mensen heb gehoord dat het toch ook wel leuk is om alleen rond te reizen, want je bent dus nooit alleen in Australië! Veel plezier en succes nog met de voorbereidingen :wereld: