Hoi allemaal, ik ben een 22-jarige studente die binnenkort afgestudeerd is en ik wil nog graag gaan reizen voordat ik me definitief op de arbeidsmarkt begeef… Nu ben ik een beetje mijn opties aan het verkennen en ik wil graag naar Australië gaan!
Ik wil dan halverwege juni vertrekken en vervolgens 6/7/8 weken door Australië rondreizen op het toeristenvisum, met name de oostkust. Nu zijn mijn vriendinnen niet erg avontuurlijk maar ik zie het ook niet zo zitten om alleen te vertrekken… Zijn er nog meer mensen die van de zomer naar Australië willen gaan en bijvoorbeeld de eerste twee weken (of voor wat langere tijd) samen willen reizen?
Of zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met Australian Backpackers groepsreizen (of andere organisaties)? Dat is misschien ook een optie, ook al ga ik natuurlijk wel liever voor de goedkopere optie en op eigen houtje uiteindelijk… Of andere meiden die ook alleen zijn vertrokken naar Australië en hun ervaringen met mij willen delen?
Verder ben ik een spontane,gezellige meid die gek is op reizen! Ik ben zeker iemand die zoveel mogelijk van de omgeving wil zien maar ik vind het ook lekker om af en toe even helemaal niets te doen en lekker op het strand te luieren of een drankje te doen in een leuke bar…
Ik hoor graag reacties!
wat gaaf zeg… wat je zegt is al jaren mijn droom … ben zelf 20 jaar en werk inmiddels wel :)… ik zou ook heel graag iets willen doen wat je nooit zult vergeten en dat is dit natuurlijk geweldig… heb je al leuke reactie’s ontvangen… of ben ik 1 van de eerste… mijn vriendenkring houdt ook niet van zulke uitdagingenwat ik natuurlijk super jammer vind… Zoek ook een gekke iemand waar ik lol mee kan hebben…
Hoi hoi!
Ik ben een 19-jarige student en wil er ook graag even tussen uit voordat ik aan mijn studie begin! Aangezien mijn vriendinnen ook niet zo avontuurlijk zijn, wilde ik in mijn alleen naar Australië reizen met het idee om onderweg nieuwe mensen te ontmoeten en daar eventueel mee te reizen.