Hallo,ik ben 22 jaar en zoek een reisgenoot die wil backpacken in Australië, ik wil rond december vertrekken, ik hou ervan om nieuwe mensen te ontmoeten, mooie plaatsen te bezichtigen, en ik hou van ontspanning. Maar vooral van gezelligheid, ik ben zelf nog nooit zo ver weg geweest, maar als ik de verhalen van andere hoor of lees, lijkt het me een mooie ervaring, ik wil niet graag alleen gaan, maar Met een reisgenoot of met meerdere reisgenoten.schroom niet, zit je met dezelfde interesse laat me het even weten
Ik ben Laura en ik ben 23 jaar. Zelf ben ik zoals het nu lijkt afgestudeerd in juni en ik wil dan ook graag op reis aan het eind van dit jaar. Twee jaar geleden ben ik al een half jaar in Zuid Afrika geweest en ik zou nu graag voor een wat langere tijd willen backpacken door Australië. Veel familieleden van mij zijn al in Australie geweest en dankzij de enthousiaste verhalen krijg ik er ook steeds meer zin in. Zeker in het begin is het handig om een reisgenoot te hebben en dit lijkt mij ook wel zo gezellig!
Heb jij al een duidelijk reisplan? Ik ben mij nu aan het orienteren. En wil je ook gaan werken of voornamelijk reizen?
het lijkt me leuk om met meerdere te gaan. zeker in het begin,
Nee ik heb nog geen route uitgestippeld. wil ik pas doen als ik zeker ben van mijn diploma. Ik wil voornamelijk reizen, ik wil 3 a vier maanden gaan.
Ligt aan het geld, en hoe ik het zelf ervaar, maar het lijkt me leuk om met een aantal mensen heen te gaan, en daar wel zien hoe dingen lopen, eigen pad bewandelen,elkaar opzoeken.
Maar leuk dat je hetzelfde idee hebt.
Als je wil zoek me op facebook: Anne Ververs
Dan praten we daar een keer weer verder.
Ik ben Nienke, 24 jaar. Ik ben ook van plan om naar Australie en Nieuw-Zeeland te gaan. Mijn plan is om te vertrekken in november 2012 en dan een half jaar te reizen. Ik ben ook nog op zoek naar een reisgenootje. Ik heb ervaring met reizen/wonen voor een langere periode in het buitenland. Zou je evt ook naar Nieuw-Zeeland willen gaan?
Ik ben Yvonne, 21 jaar en kom uit Harderwijk. Als het goed is studeer ik ook af juni af en dan wil ik ook graag naar Australië aan het eind van het jaar voor onbepaalde tijd! Leuk om te lezen dat er meer mensen hetzelfde plan hebben en na het afstuderen lekker de tijd willen nemen om te reizen en te genieten! Ik twijfel nog erg of ik met een organisatie mee ga of dat ik gewoon zelf of met een reisgenootje ga reizen… Iemand tips of ervaringen hierover?
Ik ben Marjolein 21 jaar !
En wilde in Januari naar NZ voor een maandje ( dan is het daar nog super mooi weer ) en daarna 4,5 maand ongeveer door australie reizen !
En ga ook nog paar weekjes bali totaal ga ik denk 7 maanden weg
Ik reageer ook maar even in het algemeen, Hay allemaal!
Mijn plan is om rond 31 oktober naar Australië te vliegen met een enkel ticket & voor onbepaalde tijd te gaan werken en reizen. Vorig jaar heb ik van maart t/m juni 3 maanden door Australië gereisd en ook het zuider eiland van Nieuw Zeeland, dus ik heb al het 1 en ander gezien en ontdekt! Ik ben nu 19 jaar, en bij vertrek 20. Over 4 weken boek ik mijn vliegticket, en kort daarna vraag ik mijn work&holiday visum aan… Dus dan staat de vertrekdatum écht vast! Hebben jullie al vliegtickets of dergelijke, of alleen nog een plan?
Ik wil graag rond dezelfde tijd gaan als jullie (december). Mijn vraag is of jullie alleen in Australië willen blijven of eventueel ook naar Azië willen gaan. Ik wil namelijk ongeveer een maand in Australië blijven en daarna 2-3 maanden in zuid-oost Azië gaan rondtrekken.
Iemand interesse?
Uhm ik ga begin Januari eerst naar NZ een maandje dan naar Australie de oost en westkust totaal 4,5 maand en daarna nog naar Bali… daarna weet ik nog niet… ligt erana hoe het finacieel zit
Ik ben Paul, ben 23 jaar oud, en ben van plan om in december naar Australië te vliegen om daar een jaar rond te reizen en te gaan werken. Het voornaamste doel om naar Australië te gaan, is omdat ik vele goeie verhalen heb gehoord over het feit dat je daar echt op jezelf bent aangewezen en je een grote kans hebt om jezelf tegen te komen. Het lijkt mij gezellig om, zeker in het begin, een reismaatje (m/v) te hebben om mee op te trekken, en om van alles te regelen.
Als het klikt kunnen we misschien langer met elkaar optrekken.
Ik land in Sydney, en wil daar dan ook NYE (new years eve) mee te maken. Ik heb al een soort van reisschema, maar dat veranderd toch altijd wel, haha.
Maar waar ik verder precies heen ga? dat zie ik dan wel (hangt er ook vanaf wat en wie ik tegen kom)
ps: een maatje van mij is daar dan al, hij zoekt mij in december op in sydney.
Hey, klinkt goed allemaal (zie ook mijn geplaatste forum bericht).
Ik zit ook op facebook, we zouden een groep kunnen maken daar… praat misschien handiger?
Greetz.
Hebben jullie nog FB pagina aangemaakt? Ik ben in december ook in Australie en het lijkt me leuk om contact te houden en dat we elkaar misschien kunnen ontmoeten in Australie.
ik ben Daniëlle, 24 jaar en vertrek op 31 oktober naar Australië.
Ik ga er 3 maanden reizen, van Cairns naar Melbourne en dan zie ik tussendoor wel wat ik nog meer tegenkom. Met oud&nieuw ben ik ook in Sydney
Lijkt me leuk om te horen wat iedereen doet en wellicht bepaalde stukken samen te reizen.
Ik weet niet of er via fb iets opgezet is, maar ik ben te vinden als Daniëlle van Dijk (uit Utrecht).
Het lijkt mij inderdaad wel een leuk plan om met diegene die in de zelfde maand of naar Sydney toevliegen óf in Sydney te spotten zijn een praatgroep aan te maken op FB.
Groetjes
ps :Ik ben te finden op FB onder de naam: PaulSmeding