Rondreis australie December 2012

Hoi,

Ik heb begrepen dat ik lastig te vinden ben op FB. Dus als er een FB pagina is, dan kan ik misschien mijzelf toevoegen? Ik hoor het graag!

Groeten Nienke

Hey,

Annemiek, wat toevallig haha! Ik heb vlucht KL 0867 naar Osaka, en vandaar uit vlieg ik naar Cairns. Welke vlucht zit jij?

Sorry ik snap niet zoveel van groepen aanmaken op facebook, wellicht dat iemand anders daar meer verstand van heeft…

Groetjes!

Hoooi!

Ik vlieg met vlucht SQ 323 naar Singapore, en dan naar Perth… om 10.30
Zie op schiphol.nl dat jij 14.30 pas vliegt, dus dan kunnen we niet even meeten, haha!
Ik denk dat als de groepmaker van facebook al onze voor- en achternamen scoort,
hij/zij ons kan toevoegen aan de groep… :slight_smile:

Hallo allemaal!

Ik ben Joyce, 21 jaar en wil graag eind dit jaar naar Australie/NZ reizen.
Is er een praatgroep o.i.d. op facebook? Ik ben te vinden als Joyce Leentvaar. Ik hoor het wel!

Groetjes Joyce

Annemiek en Danielle,

ik heb al een groepsgesprek gestart en als jullie 2 zich erbij voegen zitten we op 6 personen. Word steeds gezelliger.

Heb alleen wel jullie voor en- achternaam nodig.

Cheers

Hoi iedereen, ik wil ook rond december vertrekken naar Australië en zoek nog leuke reisgenoten. Ik ben alleen wel nog iets jonger dan de meeste van jullie, ik ben 18 jaar.
Als iemand zich geroepen voelt mij toe te voegen aan dat groepsgesprek, ik ben op fb te vinden als Dieuwertje Wisman.

Hey!

leuk dat er een groep is opgericht. Mij kun je vinden als Daniëlle van Dijk uit Haps :slight_smile:

Byee