Ik ben van plan om half december te vertrekken om te gaan backpacken in Australië.
Nu ben ik op zoek naar een reisgenoot om in ieder geval het eerste deel van de trip mee te delen.
Ik heb nog geen concrete plannen maar wil ongeveer 6 maanden rondreizen en beginnen in Sydney en daar natuurlijk oud & nieuw vieren.
Heeft iemand ongeveer dezelfde plannen?
Ik, Paul m 23 jr, vertrek op 4 dec naar Australië samen met een maat van me om daar voor o.b.t. rond te gaan reizen. Tevens is wel ons plan om er een jaar te verblijven, al kan niemand dit op voorhand zeggen aangezien niemand weet wat er tijdens die reis gebeurt. Waarneer wij op 6 december in Sydney landen, en daar 2 overnachtingen hebben, wenden wij ons naar een nabijgelegendorp om met NYE terug te keren naar Sydney om NYW mee te maken! Hoe de reis vervolgens verloopt staat niet concreet op papier, dit omdat mijn maatje en ik geen geplande reis willen maken aangezien we hier alledaags altijd al planningen hebben om aan vast te houden .
Lijkt het je leuk om in contact te komen en/of mee te gaan met ons op reis, dan hoor ik graag van je!
Groetjes,
Paul
ps; er is al een FB pagina in gang gezet, en we zitten momenteel op de 14 backpackers. Deze 14 verspreid over sept/okt/nov/dec
Hoi Paul,
Leuk te horen dat je ook in december vertrekt. Heb je alles al geboekt? En met welke maatschappij vliegen julle?
Ik ben nog steeds aan het rondkijken. Moet ook nog een hoop regelen met werk en mijn huisje maar het begint steeds meer te kriebelen!
Miss kunnen we verder kletsen op FB zal je opzoeken
Hoi Eline,
Leuk dat je reageert.
Ik probeer in december te gaan, maar moet nog veel regelen (werk/huis) dus miss loopt het uit, hoop het echter niet want oud&nieuw een halve dag eerder vieren in sydney dan het thuisfront lijkt me toch wel erg tof:) waarom ga jij rond 16-1 en niet een maandje eerder? Zou je het leuk vinden in ieder geval wat ideeen uit te wisselen? Dan stuur ik in n privebericht mijn emailadres…
Grt Desiree
Hee! Ben ook van plan om naar Australië te gaan maar dan vanaf begin januari en zoek ook een reisgenoot voor in ieder geval het eerste deel. ben je ook van plan om te gaan werken? ben zelf van plan om low-budget te reizen en dus eventueel ook te werken.
Hee Anouk,
Leuk dat je al in oktober gaat, begint op te schieten! Begin je dan ergens anders dan in Sydney of keer je in december gewoon terug? Heb je al een reisgenoot voor het begin van je reis? Lijkt me gezellig met O&N te meeten in Sydney. Zal wel een gekkenhuis zijn dan;) verder al concrete plannen? Mag ik vragen waar je je ticket hebt geboekt?
Grt Desiree
Ik ben van plan om eind november naar Australië te gaan. een exacte planning heb ik nog niet, maar dat ik met oud&nieuw in Sidney wil zijn is wel zeker! Zou leuk zijn om elkaar daar te ontmoeten?!
wat je ook ken doen is via deze site met iemand met (ongeveer) dezelfde plannen afspreken en elkaar beter te leren kennen vóórdat je daadwerkelijk op reis gaat.
Dit is handig voor in het begin van je reis. Dat je iemand bij je hebt ipv dat je die daar nog moet ontmoeten.
Ik ben Manouk en ik ben 21 jaar, ik ben ook voorplan om in december te vertrekken in me eentje. Lijkt me leuk om contact te houden met mensen die in de zelfde periode vertrekken als ik!
Ik zit nu op me werk en kan niet uitgebreid reageren. volg jullie graag!