Reisgenootje gezocht voor Australië (eind december)

Hallo allemaal,

Ik ben 25 jaar oud en ik ben van plan om eind december voor ongeveer 5 á 6 weken naar Australië :AUSTRALIA te gaan. Ook heb ik al een beetje over de route nagedacht: mijn idee is om met de auto van Sydney naar Melbourne te reizen. Dan van Melbourne naar Cairns vliegen en vanaf daar langs de oostkust terug naar Sydney te rijden. Dit plan staat niet vast dus het is altijd nog te veranderen indien er leukere suggesties zijn. Wel lijkt het me erg leuk om Oud & Nieuw in Sydney te vieren.

Voor dit alles zoek ik eigenlijk nog een reisgenootje die het leuk zou vinden om mee te gaan. Ik zoek iemand die leuk vind om iets van het land te zien maar af en toe zin heeft in een feestje. Verder vind ik het ook wel belangrijk dat er een klik is. Maar door elkaar een paar keer te ontmoeten, kunnen we kijken of we als reisgenoten bij elkaar passen :thumbsup:.

Ook lijkt het me leuk om, met iemand die ook naar Australië wil, eens keertje te kletsen over een reis naar Australië. Op deze manier kom je tot nog leukere ideetjes en tot een nog leukere reis :smile:.

Heb je interesse, stuur mij een berichtje.

Groetjes, Danny