Ik ben Monique,en ik zoek een reisgenootje m/v tussen de 20 en 30 jaar om een aantal maanden in Australie rond te reizen.:wereld:
Mijn bedoeling is om zoiezo met oud en nieuw in Syndey te zijn.
Voor de rest wil ik graag langs de kust reizen en veel te zien van Australie.
Ik zoek iemand die van lol maken houd, maar waar je ook serieus mee kan praten. en ik hou van stappen!
Spreekt je dit aan? laat dan een berichtje achter en kunnen we altijd kijken of onze ideeen in de zelfde richting gaan.
Hoi,
Ik ben gerwin, en wil van half december tot eind januari ook naar australie ben van plan om ook oud en nieuw in sydney te vieren. Een oude studie genoot van me gaat al in oktober naar australie en is met oud en nieuw ook in sydney. Het plan is om begin januari naar Nieuw zeeland te gaan maar zoals altijd kunnen plannen wijzigen.
Dus mijn idee is opzich wel hetzelfde alleen de periode is korter.
Dag monique en gerwin in de zelfde periode zou ik willen vertrekken.
Ik wil uiteraard ook veel lol trappen, landschap en dieren zien, sporten (duiken, surfen, moutainbiken, etc), vele mensen leren kennen, cultuur opsnuiven etc…
hebben jullie al ticket besteld?
Ik zou ook heel graag nog naar australie gaan voor een aantal maanden maar heb helaas nog niemand gevonden…Het lijkt me dan ook heel leuk om te je leren kennen. Ik heb nog niet echt plannen voor als ik eenmaal daar ben ik wil zoiezo naar sydney en daar oud en nieuw vieren lijkt me ook echt helemaal top.
Ik ben trouwens Lenette, 23 jaar en ik woon in aarle-rixtel… Als het je wat lijkt mag je me toevoegen op msn [EMAIL=“lenettev@hotmail.com”]lenettev@hotmail.com