hallo , ik zal me ff voorstellen. Ik ben Alex, een zeer reislustige jongen van 23 die in november / december 2010 naar Australie gaat backpacken en dus ook rondreizen en zou het leuk vinden als een gezellig persoontje mee zou gaan met mij.
Ik ga voor een lange periode (1 1/2 jaar ) en begrijp dan ook als je niet de hele tijd mee zou kunnen gaan (ondanks dat ik dat wel erg leuk zou vinden) !!
reden dat ik ga is natuur, en ook kennis van het land, vind ik belangrijk.
Plezier staat natuurlijk voorop !!!
Backpacken is ook zeker iets dat ik zal gaan doen (anders red ik het financieel natuurlijk niet haha) en lijkt me ook erg gaaf om te doen
Graag leer ik ook de gebruiken kennen van dit ongelooflijk mooie continent.
hallo,
ik ben michelle heeren, en ik ben 18 jaar.
ik zoek ook een groep mensen om mee te gaan backpacken.
mijn plan was om zelf ook eind dit jaar te vertrekken, alleen wil ik maar een half jaar gaan.
groeten
Ik zou eerst met een goeie vriend van mij naar Nieuwzeeland/Australie gaan maar die wil ineens niet meer (is nog niet helemaal zeker, maar de kans is groot) dus sta ik er alleen voor.
En ik ga liever niet alleen, minder gezellig. Nouja, je begrijpt me vast wel ;)Jouw instelling staat mij helemaal aan!
Ik ben Lisa, bijna 19 jaar en vorig jaar gezakt voor mijn eindexamen VWO (op 1tiende weliswaar haha) dus moet dit jaar over doen voor 2 vakken. Daarom wil ik er volgend jaar lekker tussenuit. Ik ben heel reislustig, heb al best veel gezien van de wereld met mijn ouders maar nog lang niet alles! Mijn droom is al jaren om naar Australie te gaan en daar te gaan backpacken en natuurlijk werken (op boerderijen/fruitplukken e.d. het maakt mij allemaal niet uit!) want anders is het net wat je zegt, financieel niet op te brengen! XD Ik houd ook van lol hebben maar gewoon de cultuur en de mensen daar leren kennen staat mij ook aan!
Mijn plan is om 8 a 9 maanden door te brengen in Australie en dan tussendoor of daarna nog een maandje Nieuw Zeeland (of 2… net wat er uitkomt) en om af te sluiten op de Fiji eilanden. Dit is nog maar een opzetje dus er kunnen heus wel wat veranderingen bedacht worden. Het is voor mij wel de bedoeling om eind Juli wel terug te zijn in Nederland…helaas.
Ik moet toch een keer studeren … ! Hihi.
Als je geinteresseert bent mag je me toevoegen op msn, dat praat wat makkelijker
[EMAIL=“lisa_kaarls@hotmail.com”]lisa_kaarls@hotmail.com
Hoiii allemaal,
Mijn plan is om vanaf november 2010 voor 3 a 4 maanden door Azië te reizen, vervolgens van boven naar beneden door Australië (3 maanden), New Zeeland een maand en dan 3 maanden door Midden Amerika. Ik zoek nog een reismaatje met dezelfde plannen…dus klinkt dit je als muziek in de oren, neem gerust contact met me op
Groetjes