november/ december 2010 ga ik !!

Hey beste mensen,

ten eerste : leuk dat je mijn berichtje leest !!

hallo , ik zal me ff voorstellen. Ik ben Alex, een zeer reislustige jongen van 23 die in november / december 2010 naar Australie gaat backpacken en dus ook rondreizen en zou het leuk vinden als een gezellig persoontje mee zou gaan met mij.

Ik ga voor een lange periode (1 1/2 jaar ) en begrijp dan ook als je niet de hele tijd mee zou kunnen gaan (ondanks dat ik dat wel erg leuk zou vinden) !!

reden dat ik ga is natuur, en ook kennis van het land, vind ik belangrijk.

Plezier staat natuurlijk voorop !!!

Backpacken is ook zeker iets dat ik zal gaan doen (anders red ik het financieel natuurlijk niet haha) en lijkt me ook erg gaaf om te doen

Graag leer ik ook de gebruiken kennen van dit ongelooflijk mooie continent.

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan???

groetjes Alex

Alex Jansen
LOPIK
Nederland

Hey beste mensen,

ten eerste : leuk dat je mijn berichtje leest !!

hallo , ik zal me ff voorstellen. Ik ben Alex, een zeer reislustige jongen van 23 die in november / december 2010 naar Australie gaat backpacken en dus ook rondreizen en zou het leuk vinden als een gezellig persoontje mee zou gaan met mij.

Ik ga voor een lange periode (1 1/2 jaar ) en begrijp dan ook als je niet de hele tijd mee zou kunnen gaan (ondanks dat ik dat wel erg leuk zou vinden) !!

reden dat ik ga is natuur, en ook kennis van het land, vind ik belangrijk.

Plezier staat natuurlijk voorop !!!

Backpacken is ook zeker iets dat ik zal gaan doen (anders red ik het financieel natuurlijk niet haha) en lijkt me ook erg gaaf om te doen

Graag leer ik ook de gebruiken kennen van dit ongelooflijk mooie continent.

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan???

groetjes Alex

Alex Jansen
LOPIK
Nederland
[/quote]