Reisgenoot voor backpackersreis door Australië

Heyhey,

Ik ben Anne-Floor, 18 jaar en heb mijn VWO diploma opzak. Ik heb geen idee wat ik moet studeren, wat ik wel weet is dat ik naar Australië wil. Daarom heb ik besloten om februarie/maart mijn geluk te zoeken in Australië. Mijn ouders, en eerlijk gezegd ik ook, zien het niet helemaal zitten als ik helemaal alleen ga. Het zou leuk zijn als er iemand is die mee wil. Liefst iemand van dezelfde leeftijd en zelfde intresses. Ik zelf wil het liefst zoveel mogelijk zien van de natuur en zoveel mogelijk doen!
Heb je ook plannen om naar Australië te gaan en zoek je een reisgenoot, neem dan contact op met mij :wink:

Mzzl A-F

Hey Hey,

Als je uiteindelijk toch niemand kan vinden en je wil toch nog graag naar Australie, dan moet je eens informeren naar OZ Experience.

Mijn nicht is hiermee door Australie gereist en heeft zooooveel mensen ontmoet en ze zei dat het erg leuk was. Ze was overigens alleen toen ze eraan begon, maar maakte erg veel vrienden omdat veel reizigers daar alleen zijn.

Het is een soort busroute van boven naar beneden en dan hoef je maar 1 keer een kaartje te kopen voor een traject en dan mag je in- en uitstappen wanneer je wil (wel bepaalde haltes uiteraard), maar je kan zeggen: ik blijf vandaag nog een dagje :smile:!

veel succes.

Groetjes, Mark

Hey Anne,

kben van plan om in maart naar Australie te gaan en daar dan te gaan werken en rond te reizen. Ik heb nog geen idee wat ik allemaal wil gaan zien, maar k hoef het ook niet allemaal van te voren te planne. Ik ben ook 18 jaar en heb vorig jaar me havo gehaald. Ik hou ook van de natuur (cker daar) en een feest op z’n tijd. Als je nog iemand zoekt om mee te reizen dan hoor k t wel.

Tibor