Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Niet iemand waarmee ik samen kan vliegen maar iemand waar ik 1 of 2 maanden, misschien langer, echt een avontuur mee kan beleven. Samen uit, samen thuis!
Ik ben ontzettend ondernemen, enthousiast en altijd vrolijk. Backpacken lijkt mij een geweldig avontuur! Ik wil alles zien, proeven, voelen, beleven en meemaken waar we ook mogen komen. Om je een idee te geven van mijn ideeën: ik wil graag gaan surfen (niet dat ik het kan ), duiken, de outback in, het rif bezoeken, mooie witte strandjes, oude panden en bijzondere plekken bezoeken, steden in. Eigenlijk vind ik alles leuk! Helaas ben ik geen held en ben ik niet iemand die zal gaan parachute springen of in een bootje een wilde rivier afglijden.
Man of vrouw? Het maakt me niets uit, iemand die net zoveel energie heeft als ik en rond dezelfde leeftijd, zelf ben ik 22.
Waar ik precies heen wil of hoe ik heb geen idee. Het lijkt mij het leukst om dit samen te plannen.
Lijkt je dit wat? Hebben we dezelfde gedachte? Reageer dan .
Liefs, Anne.
Hoi Anne,
Toen ik jou bericht las, zag ik er veel van mezelf in. Ik ben ook van plan om naar Australië en ook nog Nieuw Zeeland te gaan. Om daar te backpacken, veel te zien, genieten en gezelligheid. Zelf wil ik ook leren surfen, gaan duiken of snorkelen. Zelf heb ik al wel veel ideeën in mijn hoofd. Misschien kunnen we kijken of onze ideeën samen komen. Zelf ben ik 20 en klaar met mijn studie.
Ik hoop wat van je te horen.
Ik ben ook opzoek naar een reisgenoot voor Australië
wie ben ik,
ik ben joery ben 21 jaar
doe vaak windsurfen en een heleboel anderen sporten normaal ga ik in de zomer ook minimaal 3 weken op vakantie voor het surfen. maar dit jaar wil ik graag wat anders doen.
ik ben ook zeer enthousiast en altijd vrolijk.
Ik ben heel energiek van me zelf. Mij lijkt het daarom ok leuk om veel dingen te zien en te doen een dagje in de stad kan ik net zo van genieten als en dag in een afgelegen dorp waar nog nooit iemand is geweest. Ik wil graag anderen dingen in de wereld zien en daar lijkt Australië me een heel geschikte plek voor.
Ik heb geen planning voor hoe lang ik weg wel blijven ok niet voor wanneer ik precies wil vertrekken alleen ideeën zijn daarom van harten welkom. Het enigen wat ik wel wil is minimaal 1,5 maand weg blijven.
Het lijkt me ok hartstikke leuk om te duiken en te snorkelen.
Wat leuk dat je op zoek bent naar een reisgenootje! Ik zelf ben ook op zoek naar iemand waar ik samen mee kan reizen. Het backpacken wat jij wilt en hoe je het beschrijft lijkt erg op wat ik ook zou willen doen. Het lijkt me heerlijk om te backpacken, allemaal leuke dingen te doen zoals surfen en dergelijke en gewoon genieten van het land, de stranden…
Ik heb er eerst aan gedacht om alleen te gaan reizen, maar ik vind dat toch wel erg spannend, zo alleen! Het lijkt me juist leuk om dit samen met iemand te beleven en elkaar dan op te zoeken. Wanneer ben je van plan om daarheen te gaan?
Ik zelf ben 21 jaar. Ben op dit moment aan het werk maar ondertussen hard aan het sparen om te gaan backpacken! Wil er zo graag heen.