Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Niet iemand waarmee ik samen kan vliegen maar iemand waar ik 1 of 2 maanden, misschien langer, echt een avontuur mee kan beleven. Samen uit, samen thuis!
Ik ben ontzettend ondernemen, enthousiast en altijd vrolijk. Backpacken lijkt mij een geweldig avontuur! Ik wil alles zien, proeven, voelen, beleven en meemaken waar we ook mogen komen. Om je een idee te geven van mijn ideeën: ik wil graag gaan surfen (niet dat ik het kan ;)), duiken, de outback in, het rif bezoeken, mooie witte strandjes, oude panden en bijzondere plekken bezoeken, steden in. Eigenlijk vind ik alles leuk! Helaas ben ik geen held en ben ik niet iemand die zal gaan parachute springen of in een bootje een wilde rivier afglijden.
Man of vrouw? Het maakt me niets uit, iemand die net zoveel energie heeft als ik en rond dezelfde leeftijd, zelf ben ik 22.
Waar ik precies heen wil of hoe ik heb geen idee. Het lijkt mij het leukst om dit samen te plannen.
Lijkt je dit wat? Hebben we dezelfde gedachte? Reageer dan :).
Liefs, Anne.
Wat leuk om je plannen te lezen:) De echte actieve vakantie zoals het hoort eh!
Zalig! Zelf vertrek ik midden januari voor een jaartje Work and Holiday naar Queensland en ga ik (hoogstwaarschijnlijk, ze willen me eerst met de traktor zien rijden:))werken op een druivenplantage… En anders wordt het plukwerk eh:) Dit minimum 3 maanden om mijn 2e jaar veilig te stellen. Ik zou dus vrij zijn rond de periode dat jij wenst te gaan! Zelf wil ik, tja eigenlijk hetzelfde doen met mijn vakantie als jij… Maar ik zou graag aan de East-coast blijven, (giga veel te zien,Magnetic en Whitsunday Islands, Gold coast, Surfers Paradise) en natuulijk ook Alice Springs, en Sydney… Noord en Westkust is voor het 2e jaar… Tussendoor (indien de financien dit toelaten) zou ik graag een maand of 2 naar Thailand gaan…
Zo nu weet je mijn plannen ook meteen
Ohja ik ben Tom, 27 en kom uit Belgie
tomrenders@live.be
Hoi Anne,
Je klinkt inderdaad heel vrolijk en enthousiast! Dus dat kan al niet meer mis gaan! Zelf heb ik al wel een iets vaster plan, maar misschien is het leuk om in ieder geval een deel samen te reizen? Ik vertrek op 30 juni vanaf Schiphol richting Sidney en dan blijf ik ongeveer 4 weken in Australie, daarna ga ik nog door naar Nieuw-Zeeland en Fiji. Het liefst wil ik de oostkust afreizen tot Cairns.
Al een iets gestructureerder plan dan jij op dit moment hebt, maar misschien hoeven we dan ook niet alles samen te reizen (tenzij een maand oostkust je wel aanspreekt natuurlijk!)
Ik ben ietsje jonger dan jij, 17 (en ik snap dat dat misschien iets te jong is, maar ik ben vrij volwassen). Ik doe dit jaar eindexamen, en ik wil daarna gewoon lekker vakantie vieren.
Ik hoop iets van je te horen!
Groetjes, Amber
Hej anne,
Ik vertrek 7januari vanuit belgie richting downunder, melbourne waar ik eerst een week of 2 zou blijven en daar werk zoeken, of anders gewoon ergens fruit gaan plukken in een andere regio. voor een maand of 3 (om whv extension te krijgen) en mijn budget om te reizen en leren surfen bij te vullen. daarna zou ik willen rondtrekken en zowieso een tijdje naar new zeeland gaan.
Dit is zowat in grote lijnen wat mijn plan is, ben voorlopig nog alleen.
lijkt dit iets voor je? laat maar weten dan
ikzelf ben 24jaar
Je plannen klinken mij als muziek in de oren. ik ben Jim (21) en heb eigenlijk net als jij dezelfde ideeën over het reizen. ondernemend, zeer enthousiast en altijd open voor nieuwe uitdagingen. Zoals ik zie dat dat je graag wilt Duiken, de outback in, Surfen (wat ik overigens ook niet kan, maar wel graag wil!) vind ik helemaal top klinken! aan Energie geen gebrek en heb graag zin om samen iets te plannen! Groetjes Jim (jiimmy@live.nl)
Hoi Tom !
Ikzelf vertrek begin februari naar Sydney … daar zou ik een paar maand willen werken om daarna ook de Oostkust af te reizen …
13 juni vertrek ik dan naar Thailand, tot 13 juli, om dan weer naar huis te gaan !
Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten ??