Australië november 2013

He!

Volgend jaar (eind) november wil ik voor 3 maanden (±) naar Australië (Oostkust)! Ik wil dit al ontzettend lang maar nu vind ik het tijd dat er een keer actie word ondernomen!

In mei 2013 (kan ook eerder of later, ligt er een beetje aan wanneer ik het geld bij elkaar heb :p) wil ik gaan boeken!

Omdat het me leuk(er) lijkt om met iemand samen te reizen ben ik benieuwd of er iemand is die ook al plannen aan het maken is voor volgend jaar en die liever ook niet alleen / met iemand samen reist!

Ik ben misschien een beetje vroeg met mijn oproepje maar beter te vroeg dan te laat :wink:

Hier beneden kun je wat info enz over me vinden of stuur me gewoon een berichtje als je meer wilt weten!

Gr’s

Dit leuke lijstje had Fleur op dit forum staan dus gebruik ik m graag:

• Hoe heet ik en waar woon ik: mijn naam is Sanne, 26 jaar en ik woon in Nijmegen!

• Welke landen heb ik al bezocht: helaas ben ik nog niet buiten Europa geweest! Ik ben in Spanje, Turkije, Tsjechië, Duitsland, Hongarije (Sziget Festival, en dit jaar november ga ik weer terug omdat het zo’n mooie stad is), Griekenland, Canarische eilanden, België, Oostenrijk, Italië, Engeland en verder ga ik vaak weekendjes weg omdat ik het leuk vind om nieuwe plaatsen (en mensen) te leren kennen!

• Welke “landen” staan bovenaan je lijstje om nog te bezoeken: Scandinavië, Frankrijk (ja ben ik nog nooit geweest echt slecht ), Rusland (Moscow), Amerika, Indonesië

• Wat is het leukste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: ik maak nogal veel leuke en aparte dingen mee, haha! Kan zo even niet iets bedenken wat er uit springt

• Wat is het ergste dat je in het buitenland hebt meegemaakt: tas gestolen met mobiele en pinpas er in, bom in ons (mn vriendinnen en ik) hotel in Spanje (we mochten het hotel niet meer in) enz

• Mijn favoriete land is: ik vind dat elk land wel iets heeft. Het is een beetje waar je naar op zoek bent.

• Mijn favoriete stad is: Budapest. Deze stad heeft veel indruk op me gemaakt.

• Wat zijn mijn hobby’s: reizen, festivals (ben dit jaar naar Sziget geweest maar nu kan hier ook bijna niks meer tegen op ) stappen (varieert van: naar bandjes gaan / concerten, kroegjes maar ook naar bijvoorbeeld Free your mind, Doornroosje, vierdaagse feesten en noem het maar op. Sporten: zelfverdediging, hardlopen en leuke dingen met vrienden doen; weekendjes weg, uit eten, samen sporten enz…

• Wat wil je verder nog kwijt: ik heb mijn toerisme diploma behaald en ik ben nu bijna klaar met mijn topstyliste opleiding (kapper en visagie). Nu werk vinden en op naar Australië!!!

Hey Sanne!

Mijn naam is Anke en ik ben 24 jaar.
Ik ben ook van plan om volgend jaar rond die periode naar Australie te gaan, maar ga liever ook niet alleen!
Komende juni studeer ik af, dus heb de tijd om lekker te gaan reizen.

Ik hou ook erg van reizen, maar ben nog nooit naar Australie geweest, wel naar de US, Afrika en Sri Lanka. Ben vorig jaar trouwens ook naar Sziget festival geweest, wat ik echt super vond!

Mijn plannen om naar Australie te gaan zijn nog erg pril, dus weet nog niet wat er allemaal te doen is, of welke steden ik zou willen bezoeken. Maar er is nog tijd om dat allemaal uit te zoeken :slight_smile:

Als je nog vragen voor me hebt, laat maar weten!

Groetjes, Anke

1 like

Hey Sanne en Anke,

Ik en Laura en ik ben 23 jaar. Ik ben ook van plan om volgend jaar november naar Australie te gaan.
Mijn plan was eigenlijk om dit jaar al te gaan, maar door omstandigheden is dit niet gelukt.

Ik houd ook echt van reizen. Zo ben ik bijna 3 jaar geleden een half jaar in Zuid-Afrika geweest en heb ik verder al veel landen in Europa bekeken. Ik heb nog geen concreet plan, maar ben wel van plan om in mei te gaan boeken (eerst nog even flink sparen).

Misschien leuk om een beetje contact te houden, zeker wanneer de plannen wat concreter worden.

Groetjes,

Laura

1 like

Hyy,

is leuk om te zien en te lezen dat er toch zoveel interesse is om naar australie te gaan

Ik zou graag voor een half jaar tot een jaar ginder willen gaan backpacken, alleen nog beetje sparen natuurlijk.

Doeii

1 like

Hallo allemaal,

Wanneer vertrekken we!? Haha

1 like

Hey Sanne Anke en Madame Loora…
Ben 22 jaar en jongen;) Ik heb ook plannen om waarschijnlijk volgend jaar November naar Australie tegaan en naar Nieuw-Zeeland!!..
Heb zelf ook al best veel gereisd en ook buiten Europa gereisd naar mooie plaatsen en landen…
Lijkt het jullie leuk contact te leggen dan hoor ik het graag en zien we wel hoe het schip strand…

Hoor graag reacties Groetjes!!

1 like

voeg me toe op fb,/ davey wirix

Hoi iedereen,

SUPER! Ook ik denk eraan om volgend jaar nar Australië te vertrekken. Hoelang? Ongeveer 6 maanden of, …
Ik ben Hanne, uit België; Ben 20 jaar oud en zou ontzettend graag naar Australië gaan.
Ik ben echt van plan om te gaan, maar men ouders zien me niet graag alleen vertrekken.
Daarom wel leuk dat ik jullie berichtjes las.
Ik heb nog niet veel gereisd, zelfs niet binnen Europa. Maar mijn droom, die wil ik volgend jaar waarmaken.
Na men studies is dat het ideale moment.
Hebben jullie misschien een facebooggroepje ofz? Dan mag je mij altijd toevoegen (Hanne Lommelen)

Groetjes,
Hanne

1 like

Hyy hanne, ik ben 21 jaar en ook uit België (LIMBURG), mijn droom is net als jou hetzelfde om naar australië te gaan, voor hoelang zien we daar wel haha :), kijk op facebook: davey wirix

Leuk om allemaal te lezen! Misschien leuk om een keer met z’n allen af te spreken centraal in Nederland om de de plannen uit te wisselen?! :smile:

lijkt me leuk ^^

Wow!! Wat een reacties!! Ik begreep even helemaal niks meer van het forum… maar! Nu ik het begrijp zie ik heel veel leuke reacties! Ik heb mijn reis idee een beetje aangepast… Ik wil gaan en dan zien wanneer ik terug kom. Dus waarschijnlijk langer dus dan de 3 maanden! :stuck_out_tongue: en ik zou graag mn nichtje op willen zoeken in NZ! Wie van jullie wilt ook reizen en werken combineren? En wil je met of zonder reisorganisatie reizen? Ik wacht jullie reacties af!! :smiley: En ik kijk nu wel even elke dag! :wink: ow, mijn facebook: Redirecting... voeg me maar even toe als je het leuk vindt!

Gr’s!

Ik heb je toegevoegd op fb! Ook ik ben van plan om langer dan 3 maanden te gaan en reizen en werken te combineren.
Ik heb ook nog familie in NZ wonen, dus ben zeker ook van plan om die op te zoeken.
Het liefst ga ik zonder organisatie op reis, maar ik zou het wel leuk vinden om bijvoorbeeld de eerste week samen met iemand te reizen.

Groetjes,
Laura

Hallo allemaal,

Ik ben Sintia, 26 jaar. In augustus ben ik (hopelijk) klaar met m’n master en ik wil rond november/december ook voor een aantal (ongeveer 3) maanden naar Australië en NZ. Ik ga het liefst zonder organisatie, zodat ik kan doen en laten wat ik zelf wil. Het lijkt me leuk om het begin van de reis met een reisgenootje te doen en mocht het goed bevallen en we hebben een beetje dezelfde ideeën dan misschien wel de gehele reis. Hebben jullie al ticket geboekt of andere plannen gemaakt?

Groetjes,
Sintia