Reisgenootje Australie/NZ per januari 2014

Hallooooo,

Ik ben Anne Geleynse, momenteel nog studente aan de Hangehogeschool Groningen. Ik hoop in april af te studeren aan de opleiding Sportgezondheid. Omdat ik het idee heb dat ik niet zo snel een baan vind wil en waarschijnlijk straks een hele goede mogelijkheid heb om op reis te gaan wil ik hiervan heel graag gebruik maken. Daarom heb ik het plan om per december 2013 of januari 2014 richting Australie of Nieuw Zeeland gaan omdat het daar dan lekker warm is. Ik wil graag het backpacken gaan combineren met werken. Ik wil natuurlijk heel veel gaan zien en meemaken, want het wordt hopelijk een reis om nooit te vergeten. Ik ben sportief, nieuwsgierig, leergierig en sociaal. Ik hou van actieve dingen maar vind een feestje ook zeer belangrijk. Ik ben nog niet heel goed in Engels maar ik denk dat ik daar de komende tijd nog wel genoeg tijd voor heb om aan te werken. Ben jij iemand met dezelfde reisplannen en interesses, misschien kunnen we dan samen plannen gaan maken!:dag:

Hoi Anne,

Ben je op zoek naar iemand om je reis mee te starten of zoek je iemand om de hele reis mee te maken? Ik ben zelf namelijk niet echt het type om helemaal alleen te reizen :stuck_out_tongue: En voor hoe lang zou je ongeveer willen? Je wilt naar Australië of NZ, zou het ook een optie zijn om beide te doen?

Groetjes,
Suzanne

Hoi Anne ik ben robbert 22 jaar en kom uit r,dam.ik heb al een lange tijd de droom om naar australie te gaan net zo als jij.ik zelf heb nog niet echt een plan of route maar inieder geval langs de oost kust.nou als je dat wat lijkt kunnen we ideeën uit wisselen en als het goed klikt mis ook ondernemen.groetjes robbert

Hooii anne

Ik ben Evanne, 22 jaar. Na vijf jaar studeren (Pabo en master) wil ik eens een prachtige reis maken. Ik studeer in oktober af en wil dan graag naar Australie. Een reis waarbij het doel is om vooral veel te zien! Indien mogelijk zou ik aansluitend of voorafgaand naar Nieuw- Zeeland willen. Als je nu toch in de buurt bent;)

Daarnaast is mij verteld dat je in 4 weken heel nieuw zeeland kan hebben gezien… Dus die vier weken zal optimaal genieten zijn!

Ik zoek ook een reismaatje waarmee ik samen door australie kan reizen.

Groetjes,
Evanne

Hoi Evanne,

Heb je inmiddels al een reisgenootje gevonden? Ik ben nog steeds op zoek omdat mijn plannen wat gewijzigd zijn. Ik wil nu graag wat eerder weg, namelijk per oktober/november.

Groetjes Anne.

Hallo Anne,

Ik heb nog geen reisgenootje gevonden. Je bent zelfs de eerste die mij een bericht stuurt! Ben er erg blij mee!!

Ik heb vorige week gehoord dat ik 1 opdracht van mijn studie niet heb gehaald. Dit maakt dat ik best wel onzeker ben.
Het gaat om 1 schriftelijke opdracht, dat betekent dat ik in de tweede week van september de opdracht wil inleveren. 3 weken later hoop ik dan een positieve beoordeling terug te krijgen en dan zou ik eind oktober weg kunnen!
November is natuurlijk ook prima! Dan heb ik zelfs nog wat speling!

Groetjes,
Evanne

Hoi Evanne! Zulken we ff via de mail contact houden? Kun je mij mailen als je dit gelezen hebt?

sorry, -contact via pb-

Hee…

wat ongelooflijk stom van mij… ik heb nooit jouw bericht gelezen… heb je ondertussen al reisplannen gemaakt?

Grote excuses,
Evanne

Sent from my GT-I9100 using Wereldwijzer

Haha geeft niks. Ik heb nog geen plannen gemaakt, jij wel?

Groetjes!

Nou ik wil heel graag rond november/december weg!
Maar de tijd begint aardig te dringen!

Wanneer wil jij weg?

De tijd begint inderdaad te dringen! Ik wil ook rond die tijd weg. Is het gelukt met je opdracht?

Hey!

Nee… Het is niet gelukt met de opdracht:( Maar ben gestopt met school!
Kan jij zondag afspreken?

Groetjes,
Evanne

Zou kunnen. Ik moet wel eerst werken tot 15.00 dus wordt wel een latertje. Ik weet niet of je dat erg vindt? Vind je het goed als ik je even op facebook toevoeg? Dat communiceert wat makkelijker :wink: Ik krijg hier niet altijd mailtjes van namelijk.

• Updated - - -

Heb je inmiddels een reisgenootje gevonden?

Prima… Je mag mij toevoegen Redirecting...

Verder mijn 06 nummer: . Mogelijk kunnen we appen:)

Contact via pb graag. (Of facebook, dat mag wel, telefoonnummer niet)

Groetjes,
Evanne

Dames, het maakt mij niet uit maar e-mail- en facebookadressen en 06 nummers hier melden is vragen om spam en flauwe telefoontjes. Jullie kennen toch de mogelijkheden van een privébericht wel. 't Is maar een tip.

Telefoonnummer gewist. Is niet toegestaan. Facebook mag wel, das eigen “risico”

Sent from my GT-I9505 using Wereldwijzer