Reisgenootje gezocht voor Australie en NZ per oktober of november

Hallooooo!

Ik ben Anne Geleynse, (v) 23 jaar, en drie maanden geleden afgestudeerd aan de opleiding Sport en Gezondheid aan de Hanzehogeschool Groningen. Ik heb eerder ook aan een oproepje gepost maar mijn plannen zijn gewijzigd; ik wil graag wat eerder weg, namelijk per oktober of november. Ik wil graag het backpacken gaan combineren met werken. Ik wil natuurlijk heel veel gaan zien en meemaken, want het wordt hopelijk een reis om nooit te vergeten. Ik ben sportief, nieuwsgierig, leergierig en sociaal. Ik hou van actieve dingen maar vind een feestje ook zeer belangrijk. Ben jij iemand met dezelfde reisplannen en interesses, misschien kunnen we dan samen plannen gaan maken!

Hopelijk hoor ik wat van je :zon02:

Hee Anne Geleynse,

Nog gefeliciteerd met je afstuderen :D! Mijn naam is Lieke en ik ben 19 jaar oud.
Ik wil graag reageren op jouw bericht. Ik ga namelijk ook naar Australie en ga vertrek dan ook 2 oktober 2013 naar Australie.
Ik zou ook graag backpacken willen combineren met werken en wil uiteindelijk ook heel veel zien en meemaken. Ik vlieg vanuit Amsterdam eerst
Perth en vanuit daar wil ik langzaam naar de oostkust trekken. Perth, Adelaide, Melbourne en Sydney zijn een beetje de steden die ik wil passeren.
Ik vind trouwens een feestje ook zeer belangrijk ben wel een feestvarken :D! Ik ben van plan om zo’n 7,5 maand te gaan en dan ongeveer de eerste 3 maanden
te werken in Perth om wat doorreis geld te verdienen. Mijn plan kan nog wel wijzigen aangezien er wat omstandigheden zijn qua toekomstige baan in Nederland.
Dit betekend echter niet dat ik helemaal niet ga maar zou dat kunnen betekenen dat ik niet 7,5 maand weg ga maar iets korter.

Het lijkt me leuk om nog meer van je te horen!

Groetjes,

Lieke

Hallooooo!

Ik ben Anne Geleynse, (v) 23 jaar, en drie maanden geleden afgestudeerd aan de opleiding Sport en Gezondheid aan de Hanzehogeschool Groningen. Ik heb eerder ook aan een oproepje gepost maar mijn plannen zijn gewijzigd; ik wil graag wat eerder weg, namelijk per oktober of november. Ik wil graag het backpacken gaan combineren met werken. Ik wil natuurlijk heel veel gaan zien en meemaken, want het wordt hopelijk een reis om nooit te vergeten. Ik ben sportief, nieuwsgierig, leergierig en sociaal. Ik hou van actieve dingen maar vind een feestje ook zeer belangrijk. Ben jij iemand met dezelfde reisplannen en interesses, misschien kunnen we dan samen plannen gaan maken!

Hopelijk hoor ik wat van je

Hoi Lieke, bedankt voor je berichtje! Je hebt je reis dus al geboekt? Ik nog niet maar ga dit zsm doen. ik denk dat onze plannen wel overeenkomen! Miischien leuk om even contact te houden via mail? Daar krijg ik namelijk berichtjes van, hiervan heel af en toe :wink: Kun je mij een mailtje sturen? a_geleynse@hotmail.com. Hopelijk tot mailens! Groetjes anne.