Reisgenootje Australie/NZ nov '11-feb '12

Hoi allemaal,

Hoogstwaarschijnlijk vlieg ik 1 november naar Sydney, ik ga deze week mijn ticket boeken via Australian Backpackers. Het plan is om 3 maanden naar Australië, 1 maand naar Nieuw Zeeland en 2 weken naar Fiji te gaan.

Ik zoek een reisgenootje om iig mee te starten, hoe het verder loopt zien we wel:).

Mocht je ook tegen die tijd die kant op gaan en je zoekt wat gezelligheid let me know!!

Groetjes,
Anne

Hallo Anne, ik ben vanaf 9 januari 2012 in Brisbane en plan om verder door te reizen naar Port-Douglas ( of Cairns of iets anders in de buurt ). Bedoeling is in de eerste plaats kosten te drukken en kwam nogal onverwachts alleen te staan voor mijn reis. Indien je interesse zou hebben laat me iets weten, Koen

heey annevb, ik ga ook 1 november met australian backpackers mee dus ik zit waarscheinlijk bij je in het vliegtuig, stuur me maar een mailtje koenmatas@hotmail.com als je verder wilt praten, ik 9 maanden naar australie;)

Haha zo te zien heb je al een vliegtuig maatje gevonden!
Ik vertrek 10nov (ga zo boeken!!!) naar Sydney.
Lijkt me leuk om dan te meeten!
Poeh hoe interresant klinkt dat, heb nog geen ticket maar al wel een belangrijke afspraak in Sydney XD

Just kidding,
Ik kan je dus niet bijstaan in het vliegtuig maar (ik heb geen idee waar je vandaan komt)
misschien vind je het leuk van te voren een keer aftespreken, ideeen uit te wisselen?
Ik kom uit omgeving Den Bosch,
Liefs,
Ashley 21 jaar

heey ashley, ze heeft mij nog niet geantwoord dus ik weet niet of ze nog wel meedoet aan dit forum, als jij mischien interesse hebt dan kun je mij ook bereiken op hetzelfde email adres koenmatas@hotmail.com

Doeg(K)

Sorry voor mijn late reactie!

De vlucht van 1 november zat vol, dus dat is helaas niet meer mogelijk.

Ik heb inmiddels een reisgenootje gevonden, we vliegen hoogstwaarschijnlijk 8 nov op Cairns.

Groetjes,
Anne

Hey ,

Komen jullie anders ook naar De Australie meeting?
28 nov. 15:00 Waalkade Nijmegen

Reageer hier:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=776669#post776669