Reisgenoot gezocht November 2010

Bijna afgestudeerd en daarna reizen! De planning is om begin november 2010 te vertrekken naar Australië (vanaf bijvoorbeeld Sydney en dan via de kust naar Cairns) en na ongeveer twee maanden vanaf Cairns door naar NZ! Nu alleen nog iemand die zin heeft om mee te gaan en ook mee kan…

Ik ben 22 en zoek een gezellige reisgenoot voor de heenreis en de eerste weken en als het klikt misschien de gehele reis. De planning staat nog niet vast en ik moet mijn ticket nog boeken!

Ben jij iemand die ook niet alleen wilt vertrekken? Laat me weten misschien kunnen we in november samen gaan!

Hey Didi,

Is het een optie voor je om in NZ te starten??
Ik ga namelijk in november in Nieuw Zeeland rondreizen, van christchurch naar Auckland (tickets zijn reeds geboekt, rondreis nog niet).

Gr. Leo

Hoi Didi,

Ik was benieuwd of je inmiddels al een reisgenootje gevonden had?! Ik wil heel graag in November richting Australie voor 2 maanden, maar niemand die mee kan. Ik ben daarom op zoek naar een gezellige reisgenoot! Ik weet nog niet helemaal zeker of de reis voor mij doorgaat, omdat ik eigenlijk pas sinds kort weet dat ik een paar maanden over heb dit jaar. Ik moet dus nog wel even nakijken of het allemaal haalbaar is. Misschien kunnen we onze plannen naast elkaar leggen?! :slight_smile: Sydney naar Cairns lijkt me iig super!

Groetjes Lotte (ook 22 jaar)

Ik wil ook in november naar Australie gaan!! Iemand tips?

Hi

Al een reisgenoot gevonde?
Je verhaal klinkt goed en ik wil ook net zoals jou november/december naar Australie gaan. Heb zelf nog geen definitieve planning, maar misschien wel leuk om eventueel zelf een planning te maken.

Let me know

Groetjes Hesther

Hé Allemaal!

Heb inmiddels geboekt en vlieg 2 novemver naar Sydney! Ga via de oostkust naar Cairns in twee maanden (backpackend). Heb nog geen reisgenoot gevonden voor dezelfde route (en tijd) maar ga er maar vanuit dat ik daar genoeg mensen ontmoet. Ik vlieg met een groepsvlucht, in Sydney wordt je van het vliegveld gehaald en de eerste twee hostel overnachtingen zijn (samen met die groep) geregeld bovendien helpen ze verder met van alles zoals een simkaart en visum aanvraag. Voor iedereen die het dus ‘eng’ vind om ook alleen te gaan is dat misschien een idee. Ik heb het via activity international geboekt maar er zijn ook veel andere aanbieders.

Hesther: mocht mijn (globale) planning jou wat lijken en wil je ook begin november vertrekken laat me even weten dan kunnen we misschien nog wat afspreken en verder plannen.

Verder iedereen succes met plannen, regelen en uiteindelijk reizen!

Via wat heb je dat geboekt? die groepsvlucht? En hoe heb je dat gedaan met je ticket?

Hallo allemaal!

Ik vlieg ook 2 nov naar Sydney:D Ik heb geboekt via Australian backpackers, hierbij verblijf je de eerste 5 dagen met een groep, wel zo gezellig dus:) Zijn er nog meer mensen die met deze vlucht meegaan? Of zijn er mensen die net als ik ongeveer 10 nov vanaf Sydney richting Cairns vliegen om vanaf daar de ooskust af te reizen richting Sydney om daar oud en nieuw te vieren?

Groetjes!

Via activity international (bij google intypen dan vind je het wel). Het is een prijzig ticket maar er zit wel veel bij in (zoals sim-kaart, hulp bij van alles zoals visum aanvraag, twee hostel overnachtingen en als je wil werken helpen ze je met een bankrek.nr. en belastingnr. en het vinden van werk). Ik heb een ticket naar Australië met Nieuw-Zeeland retour. De de datums van je route mag je drie keer gratis wijzigen en het ticket is een jaar geldig. Iets duurder maar zitten wel veel voordelen aan. Op de website staat alle info.