Reisgenoot gezocht voor rondreis Australië november

Hallo Reisgenoten,

Mijn naam is Sharon en ik ben bijna 22 jaar. Ik ben afgelopen schooljaar afgestudeerd aan de opleiding Toerisme & Recreatie op HBO en wil nu graag mijn kans grijpen om één en ander van de wereld te zien. Ik ben een enthousiaste meid en houd van leuke dingen doen. Ik ga regelmatig uit en als ik in Australië ben zou ik ook sportieve dingen willen doen.

Ik wil graag in de loop van november (begin december) vertrekken richting Australië om daar een jaar te rond te reizen. Het plan is om alle hoogtepunten aan de oostkust te bekijken en het liefst ook het Great Barrier Reef. Oud & Nieuw wil ik graag vieren in Sydney en ook Uluru wil ik graag zien. Verder wil ik na Australië doorreizen naar Nieuw-Zeeland, om daar ook één en ander te kunnen zien. Ik ben flexibel qua vervoer, het lijkt me super om een camper te huren, maar ook met het openbaar vervoer reizen lijkt me leuk. Ook wil ik onderweg graag werken via WOOFF of andere baantjes.

Verder vind ik het belangrijk om vooral een reisgenoot te vinden om mee op te starten, omdat het mijn eerste keer is dat ik zo’n verre reis maak. :slight_smile:

Dus lijkt het je leuk om met mij mee te gaan en Australië te ervaren? Dan hoor ik het wel van je!

Groetjes Sharon

hey sharon

check reismaatje gezocht nikisem ik vertrek de 8 nov.

gr . niki

Hi Sharon!

Leuke plannen heb je in het vooruitzicht! November is al bijna :slight_smile:

Mijn (ook eerste verre) reis begint op 10 januari in Azie (1 maand), waarna ik twee maanden naar Nieuw-Zeeland ga, vervolgens 1 week Cook eilanden en 3 weken Fiji, en dan nog 9 weken Australie. Misschien kunnen we samen (een stukje) reizen in Australie? Ik ga van Brisbane tot Cairns (Melbourne tot Sydney heb ik al gehad) en dingen die ik sowieso wil/ga doen zijn de whitsundays en fraser island. Voor Nieuw-Zeeland heb ik al een pas van Kiwi-experience maar voor Auss heb ik nog niets geregeld. Lijkt me daarom leuk om misschien samen een camper te huren ofzo! Naar Uluru wil ik ook graag en als ik nog tijd over heb zou ik 2/3 weekjes willen WWOOFen in Perth ofzo (dan heb ik tenminste ook nog iets van de westkust gezien haha). Ik ben zelf trouwens net 24.

In Nieuw-Zeeland ben ik van 10-02-15 tot 10-04-15 en in Australie ben ik van 11-05-15 tot 15-07-15.

Groetjes en heel veel plezier alvast!

Hallo Misshar,

Ik wil (weliswaar een stuk minder lang) maar ook graag in November/December vertrekken naar Australië om zo een stap in de richting te maken om wat meer van de wereld te zien. Ik wil voor 2-3 maanden in Australië blijven. Ik zou m.n. de oostkust langs willen gaan. In eerste instantie ging mijn voorkeur uit om Adelaide (kangaroo island) - melbourne- sydney- brisbane te zien. Ik wil zelf wel gewoon op een Holiday VISA. Mocht je in de eerste maanden graag samen reizen hoor ik het wel:) En anders heeeeeel veel plezier gewenst. Een heel jaar; gaaf hoor! :open_mouth: