Genieten in OZ in November....

Hoi hoi,

Ik ben nog op zoek naar wat reisgenoten (m/v) voor de maand November.
Het plan is om van Sydney naar Cairns te reizen en onderweg een hoop leuke/mooie dingen te zien en te doen.

Ikzelf ben vorig jaar ook al geweest, maar kan er geen genoeg van krijgen en ga daarom dit jaar weer terug. Duiken, genieten, mooie omgeving, en redelijk sportief zijn de steekwoorden voor deze ‘trip’.

De planning is om met 3/4 personen rond te gaan trekken in een huurauto en te overnachten in hostels en tenten.

Lijkt jou dit ook wel wat en ben je tussen de 20 en 35 jaar? Neem even contact op!

Groeten,

Ryan

hej! ik zou wel graag meewillen, maar ben 19, is dat een erg groot probleem?? ik zou namelijk graag met anderen willen reizen, vooral de eerste tijd lijkt me alleen een beetje eenzaam;), zou ook graag in een auto rondreizen, en ik had ook de route sydney-cairns in gedachten, en wou ook ongeveer in de periode oktober-november vertrekken, heb nog niets geregeld, en moet nog een beetje zekerheid hebben ivm geld ed, maar dit lijkt me wel wat! laat maar horen of het je leuk lijkt!
greetz jozefine

Leeftijd is niet zo’n probleem. Het gaat er met name om of we met elkaar overweg kunnen (we gaan tenslotte voor de LOL). en hoe anthasiast je bent etc.

Stuur anders even een mailtje naar [EMAIL=“rkalkhov@xs4all.nl”]rkalkhov@xs4all.nl met je msn adres dan praten we even wat makkelijker.

Ondertussen is onze reisgroep (onder voorbehoud) al verder gegroeid naar 3 personen en zijn we nog op zoen naar een anthausiaste jongen tussen de 20 en 30 jaar die ook graag de maand november in Australie door wil brengen.

Lijkt jou dit wel iets neem dan contact op via: [EMAIL=“rkalkhov@xs4all.nl”]rkalkhov@xs4all.nl

Onze data zijn bekend: vertrek 10-11-2006. Terug in Amsterdam: 11-12-2006.
Momenteel zijn wij met 3 (onbekende) rezigers en zouden er graag nog iemand bij hebben. Ons reisschema is iets aangepast en we gaan nu alleen van Sydney naar Cairns met een huurauto.
In Sydney verblijven we een dag of 6 in een appartement in het centrum. En in Cairns zijn we ook een dag of 6 om zeker een aantal dagen het Great Barrier Reef te gaan verkennen. De dagen ertussen gaan we rondtouren en staat eigfenlijk nog niets vast.
Lijkt jou dit ook wat? Neem dan eens contact op!
([EMAIL=“rkalkhov@xs4all.nl”]rkalkhov@xs4all.nl)