Reismaatje November 2016 Australie

Hoi avonturiers,

Mijn naam is Myron (V), 24 jaar en opzoek naar een reismaatje (m/v) voor volgend jaar november Australië.
Ik heb nog niet eerder zo’n reis gedaan, dus vind ik het best spannend. Wil je samen met mij deze ervaring aangaan? Of heb jij juist al eens zo’n reis gemaakt en kan je mij alle hotspots van Australië laten zien?

Neem dan snel contact met mij op, zodat we onze gedachtes hierover kunnen uitwisselen en kunnen beginnen met het plannen van de reis.

Groetjes,

Myron

Hoi myron ,

Ik ben Myrthe en zit precies in de zelfde situatie. Ik wil ontzetten graag naar Australië en Nieuw-Zeeland maar wil dit avontuur graag met iemand delen. Dit heeft 2 redenen: ik heb nog nooit z’n reis gemaakt en vind het dus best eng om dit alleen te doen en ik houd ontzettend van gezelschap en kletsen en lijkt het mij dus een stuk leuker om dit avontuur met iemand te delen dan alleen te moeten reizen.

Mijn idee was om voor minimaal 6 maanden (liefst langer) die kant op te gaan . verder heb ik nog helemaal geen plannen .

Ik hoor graag van je !

Groetjes Myrthe

Haay Myron,

Wat leuk dat je volgend jaar naar Australië wilt! Oom ik zit met dit idee en zoek daarom nog een avontuurlijk en gezellig reisgenootje!

Mijn vraag was echter of November jouw vaste vertrekmaand is? Ik wil namelijk een maandje later, rond december (of eind november) mijn reis in Australië starten.

Ik hoor het graag van je, het lijkt me super om de reis met iemand te kunnen delen!

Groetjes Shuul

Hoi Myron, Myrthe en Shuul,

Jullie hebben enige tijd geleden dit bericht al geplaatst of hierop gereageerd. Nu speel ik (uiteraard) ook met de gedachte om begin november 2016 die kant op te gaan! Het lijkt mij ook prettig om aan de andere kant van de wereld in ieder geval bij het opstarten wat “bekenden” te hebben.

Ik vroeg met af of jullie nog steeds bovengenoemde plannen hebben en inmiddels al contact met elkaar hebben. Ik zou ook graag in contact komen om mogelijk wat te sparen omtrent ideeën en mogelijk wat plannen op elkaar af te stemmen.

Groetjes,
Astrid

Hoi Astrid ,

Sorry voor de late reactie meer ben op dit moment in Finland, dus ben eerlijk gezegd niet zo vlot met antwoorden van berichtjes of mails. Ik weet niet of je al reacties hebt van de andere dames maar ik heb nog steeds het plan om naar Australië en NZ te gaan. (misschien kunnen we met een groepje gaan reizen)

Mijn idee is om ongeveer 2 maanden NZ en 3 a 4 maanden Australië rond te trekken. Ik zoek een reisgenoot die samen met mij al deze maanden wil rondreizen. Ik wil graag lowbuget reizen maar heb nog helemaal geen vast staande ideeën, dus over vertrek data, aantal maanden in welk land en de route kunnen we uitgebreid praten mochten we uiteindelijk samen gaan backpacken.

Groetjes Myrthe

Hoi allemaal,

Ik wil ook de reis gaan maken. Mijn voorkeur gaat wel uit naar september of oktober wat betreft vertrekmaand. Ik heb verder nog geen concrete plannen, maar lijkt me leuk dit samen te gaan maken.

Ik hoor het wel.

Groetjes,
Valerie

Hoi meiden! Ik ben ook op zoek naar een reisgenootje voor 2 maanden in oktober/november 2016, wil de oostkust doen van aussie en evt nog nieuw zeeland of nieuw guinea maar heb nog geen ticket geboekt. Voeg me anders toe op Facebook of mail me xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx is makkelijker dan via het forum kletsen denk ik. Ik ben ook vrouw en 26 jaar!

Groetjes, Ira

Hallo allemaal! Ik vroeg mij af of jullie al concrete plannen hebben wanneer jullie gaan en waar jullie beginnen… Ook ik zou graag samen willen reizen. Groeten Nadieh

Hallooo!! Zijn er ondertussen concrete plannen gemaakt? Groepjes gemaakt?
Ik zoek ook 1 of meerdere mensen (m/v) of mee samen op avontuur te gaan richting Australië en/of … we zien wel waar we uitkomen :smiley:
Alleen is maar alleen, al leer je op de baan wel mensen kennen.

Mijn doel is om te reizen en te werken ter plaatse, niets moet, alles kan… Gewoon op het gemak en volgens de prachtige woorden… Pluk de dag!

Hallo Allemaal!

Ik ben van plan midden/eind November voor drie maanden door Australië heen te trekken.
Zelf ben ik een kitesurfster en wil ik zeker wel een aantal keren gaan surfen! Ben sportief en hou van avontuur.
Lijkt mij ook leuk om samen te reizen. Zelf ben ik stewardess en kan daardoor door ervaringen van collega’s en passagiers aan informatie komen.
Doordat ik in Nederland werk heb wil ik zelf niet langer dan 3/4 maanden wegblijven. Ik sta open voor ook andere landen zoals New-zealand/Thailand,
Voor Contact kan je ook altijd mailen naar xxxxxxxxxxxxxx

Ik hou trouwens van een drankje en van dansen dus ook stapavonden/feesten zitten erin voor mij!

Hallo allemaal, mijn excuses voor de late reactie. Zijn jullie plannen er nog steeds? Ik zit er nog steeds over te denken.

Hoi Myrthe excuus voor de late reactie. Ben je inmiddels al vertrokken of bestaan je plannen nog steeds? Groetjes Myron

      • Updated - - -

Hoi Shuul,

Mijn excuses voor de late reactie. Ben je nog steeds van plan om dan te gaan reizen?

Groetjes Myron xxxxxxxxxxxxx

      • Updated - - -

Hoi Astrid,

Mijn excuses voor de late reactie. Heb je nog steeds dezelfde plannen?

Groetjes Myron,

xxxxxxxxxxxxxxxx

      • Updated - - -

Hoi Valerie,

Sorry voor mijn late reactie. Heb je nog steeds dezelfde plannen?

Groetjes Myron
xxxxxxxxxxxxxxxx

      • Updated - - -

Hoi Nadieh,

Sorry voor mijn late reactie. Heb je nog steeds dezelfde plannen?
Of ben je al geweest.

Groetjes Myron
xxxxxxxxxxxxxxx

      • Updated - - -

Hoi Jasper,

Hoe staat het inmiddels met je vakantieplannen?

Graag zie ik je reactie tegemoet.

Myron Kuhl
xxxxxxxxxxxxxx

Hoi Myron (en andere belangstellende haha),

Mijn plannen zijn inmiddels definitief! Ik kom op 7 december aan in Sydney.

Mocht je rond die tijd daar ook zijn, hoor ik het graag!

Groetjes,
Astrid

hey!,

Nog plannen?.. ik wil! volgend jaar, ff sparen.
Australie gaan verkennen…

Ik hoor graag van je :wink:

Hoi allemaal, ik (man, 28 jaar) wil binnenkort dan ook echt gaan vertrekken.
Ik zie dat je als je je visum aanvraagt je zelf n jaar de tijd hebt om te vertrekken haha
Dus dat ga ik binnenkort doen.

Ik denk dat ik rond november 2016 ga vertrekken, zelf wil ik t liefst gelijk aan t werk en dan zie ik natuurlijk automatisch Australia
Kijken dan wie en wat ik tegenkom en waarheen ik reis
Ik ben nog aan t kijken qua overnachtingen wat handig is, n busje/Van of hostels

Ik heb ook een oom in Australia en zat eraan te denken bij hem mijn reis te starten maar dat kijk ik nog ff aan

ik heb trouwens begrepen dat het via Asia goedkoper is om te reizen, bijv via Thailand of Indonesia
iemand tips, ervaringen?

En mensen die geboekt hebben hoe hebben jullie dat gedaan/via waar/prijs

Hallo, mijn reis is ook definitief en ik vertrek 5 okt naar cairns samen met een vrouw die ik ook via internet heb leren kennen, zij blijft 1,5 maand en ik 8 maanden 1 juni weer terug! Zin in! Ga jij nog myron?

Ik vertrek 21 oktober 2016 richting Australia
werkvisum is geregeld

Keulen (Duitsland) - Phuket (Thaliand)
240 euro enkele reis (incl. 23 kilo bagage exclusive eten & drinken)