Mijn naam is Britt en ik ben 27 jaar.
Op 15 november vlieg ik met een bevriend stel naar Australie (Melbourne). Nadat ik van de vlucht ben bijgekomen ga ik alleen verder reizen.
Het lijkt me geweldig om dit met een auto of camper te doen samen met 1 of meerdere mensen. Op deze manier ben je vrij om te gaan en staan waar je wil, heb je direct een slaapplek (in een camper althans) en scheelt het je veel geld vwb overnachtingen en reizen met het openbaar vervoer.
Ik zou vanalles willen zien van natuur, tot strand tot bevolking en van outback tot toeristische plekken.
Het lijkt me leuk om de komende maanden met mensen in Nederland in contact te komen die ook rond die tijd in Australie zijn. Als er een klik is en we een beetje dezelfde ideeen hebben vwb het reisschema zouden we wellicht een gedeelte van de reis samen kunnen maken!
Ik reis van eind november tot begin januari door Australie, inderdaad een leuk idee om met meerdere te reizen, zelf heb ik al e.e.a. aan tickets en een deel van mn accomadatie geboekt.
Wellicht zijn er nog andere reizigers die intersse hebben?
Mijn naam is Marleen en ben 28 jaar. Eind september vetrek ik voor een half jaar naar Australie. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met mensen die dan ook in Australie reizen. Ik start in Sydney.
Ik ben ook die periode in Australie en het zou heel goed kunnen dat ik rond eind november in Melbourne zit. Misschien een idee om contact te blijven houden?
Ik ben Bernice, 37, en heb ook het plan om eind november naar Australië te gaan voor een paar weken. Ik heb nog niets geboekt, maar heb al wel ideeën over waar ik ongeveer naartoe wil. Ik zou in ieder geval graag oud&nieuw in Sidney willen vieren. Het lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Hoi Ronald, Eline, Marleen, Jessica, Kim en Bernice,
Bedankt voor jullie leuke reacties! Sorry voor mijn late reactie, maar hier issie dan.
Inmiddels heb ik de eerste 3 overnachtingen vastgelegd in Melbourne vanaf het moment dat ik daar aan kom op 16 november om even van de reis bij te komen. Hierna ligt voor mij nog alles open, heb bewust nog niets gepland.
Zelf woon ik in Utrecht. Waar wonen jullie? Mochten jullie het leuk vinden dan kunnen we elkaar wellicht voor de reis nog een keer ontmoeten?
Ik ben Gwen, 29 jaar. Vanaf 28 december ben ik in Australie, na twee maanden zuid amerika.
Allereerst ga natuurlijk oud en nieuw vieren in Sydney en daarna vlieg ik op 4 januari door naar de westkust om daar 7 weken rond te trekken. Iemand in de buurt rond die tijd? Samen oud en nieuw vieren lijkt me erg gezellig!
Ik ben van plan om november en december te gaan. Moet echt nog plannen gaan maken. Maar lijkt me ook heel leuk om (gedeeltelijk) met anderen op te trekken.
Hebben jullie al een afspraak gemaakt om samen te komen?