Reis gezelschap jan./feb. 2011 Australië

Ik ben Mayke, 22 jaar (dan 23) en ben kapster, op dit moment ben ik Nederland en mijn werk even zat, en wil heel graag een half jaar met eventueel gezelschap naar australie.

Als alles loop zoals verwacht wil ik in jan./feb. na australie voor een half jaar,
mijn idee van dat half jaar is rondreizen en zoveel mogelijk zien en hou ook wel van een feestje, tussendoor zou ik moeten werken om mijn half jaar uit te kunnen zitten.
dan wil ik na een paar maanden in australie ongeveer een maand naar N-Z.
het zou fijn zijn als ik aankom in Australië dat ik niet helemaal alleen ben, en dan ik dan gezellig gezelschap heb om mijn reis mee te starten. eventueel meer personen…

Ik heb gedacht om met een groepsreis mee te gaan, maar qua geld scheelt het heel wat in vergelijking met alleen een ticket, dus vandaar dat ik het op deze manier probeer.

Liefs mayke,

Hoi Mayke!

Wat leuk, ik ga zelf ook begin januari naar Australië, niet voor een half jaar maar voor vier maanden.
Ik reis ook alleen en denk erover om te starten in Sydney en vanuit daar de hele Oostkust langs te trekken.
Ik ben 22, tegen die tijd ook 23… psychiatrisch verpleegkundige en even helemaal Nederland moe!
Misschien een idee om wat ideeen uit te wisselen en, als alles straks geboekt is, misschien samen te starten Down Under?

Groetjes!
Willemijn

Hoi,

Ik heb ook plannen om rond die tijd naar Australie te gaan! Ik weet alleen nog niet precies hoe en wat. Ik ben me nog aan het orienteren en het viel me ook al op dat de groepsreizen aanzienlijk duurder zijn dan een gewoon ticket. Ik ben alleen wel van plan om langer te gaan dan jullie ( heb een jaar voor het reizen uitgetrokken en wil ook graag nog een stuk Nieuw Zeeland zien en op de terugweg een paar stop overs maken in Azie )

Misschien is het wel leuk om iig de eerste paar dagen samen op te starten en van daaruit te zien hoe het gaat…

Groetjes,
Marleen

hoi!
ik ben ook van plan in januari naar Australie te vertrekken…en wil sowieso ook naar nieuwzeeland daarna…
Ga denk ik deze maand een ticket boeken…niet met groepsreis oid want dat is idd duurder.MOet nog even kijken hoe of wat :smiley:
Zou het ook leuk vinden om samen te beginnen en dan kijken hoe of wat! Ben wel van plan om te gaan werken in de tijd dat ik daar ben, want wil natuurlijk alle leuke dingen doen :cheer:

Hebben jullie al tickets geboekt?
misschien kunnen we een keer in nl afspreken van tevoren ofzo…Ik ben trouwens 23, werk fulltime (nog wel) maar ga dan mn baan opzeggen…denk ik!

groetjes mandy

Hallo,

Ik vertrek in januari ook naar Australië en ben van plan om eerst paar weken vrijwilligerswerk te doen. Daarna rondtrekken. Zou graag Queensland verkennen.
Iemand tips? Of mensen die rond februari in Queensland zitten?
Groetjes,
Fien

hallo,
ik ben nederland ook al een tijdje zat en zit steeds op internet te kijken om weg te gaan, maar wil nu eindelijk de stap gaan zetten om weg te gaan. maar niet voor een half jaar, ik weet nog niet precies hoe lang en hoe en waar ik moet beginnen. Ik ben 23 en ben ook kapster, ik wilde me reis het liefst beginnen in sydney

groetjes nicole

Hallo:)…

Nou ik loop dus ook al een tijdje met de gedachte om naar Australie te gaan, en nu heb ik de knoop doorgehakt! Ik wil eind januari naar Australie gaan maar het lijkt me veel leuker om met een reisgenootje te gaan. Ik ben 21 jaar en ik kom uit Limburg. Ik ben net afgestudeerd…
Lijkt het je leuk om samen met mij naar Australie te gaan? Je kunt ook altijd mailen… dimitra_79@hotmail.com.

Liefs,
Dimitra