Een (half) jaartje ertussen uit...maar liever niet alleen...

Hallo allemaal!!
Ik ben Judith en ben 25 jaar. Ik werk al een aantal jaren als tandartsassistente en ben het allemaal wel ff beu…Ik zou heel graag eens een half jaartje, of misschien wel langer mits het goed bevalt, ertussen uit willen. Dan het liefste wel naar Australie/Nieuw Zeeland. Gewoon om lekker de cultuur op te snuiven, lekker rond te reizen evt af en toe een bijbaantje om weer wat bij te verdienen…en zo lekker genieten!
Alleen vind ik ook maar zo alleen en aangezien in mijn omgeving helaas niet veel mensen zijn die dit leuk lijken zou ik het leuk vinden om langs deze weg een reisgenootje(s) te vinden! Maakt niet uit of je man of vrouw bent zo lang je maar gezellig bent. Ik ben zelf spontaan sociaal makkelijk om mee om te gaan. Spreekt het je een beetje aan aarzel dan niet om te reageren! Greetz Judith.

Hoi,
Ik las net je oproep en ik ben dringend op zoek naar een reisgenoot. Ik zou eerst met iemand anders gaan maar dat ging niet door…
En om nou alleen te gaan tja dat vond ik wel heel trickie…
Ik ben Mirjam ben 25 jaar en werk al een paar jaar in de gehandicapten zorg.
Verder houd ik van gezelligheid en ben ook niet zo moeilijk.
Het liefst zou ik een 2e hands camperbusje kopen en daarmee heel australie willen zien.
Ook de westkust en de outback met alice springs cooper pedy etc.
Groetjes Mirjam

hej,

Ook ik wil graag dit jaar naar Australie.
Mijn contract loopt begin oktober af, dus ergens rond die tijd vertrekken zou mij goed uitkomen.
Ik ben Jasper ben 20 (dan 21) en werk al een tijdje in de ICT.
(nee, niet het type roken koffie en bierbuik:tongue:)

Ik wil graag een busje huren/kopen om daar heel australie mee rond te rijden, ondertussen ergens werken, en dan weer verder.

Mocht dit aansluiten bij jullie plannen hoor ik het graag.

Gr,

Jasper.

Hoi Judith (en anderen)
wanneer ben je van plan om te vertrekken? Ikzelf sept. 2010

Hey!