Een (half) jaartje ertussen uit...maar liever niet alleen...

Hallo allemaal!!
Ik ben Judith en ben 25 jaar. Ik werk al een aantal jaren als tandartsassistente en ben het allemaal wel ff beu…Ik zou heel graag eens een half jaartje, of misschien wel langer mits het goed bevalt, ertussen uit willen. Dan het liefste wel naar Australie/Nieuw Zeeland. Gewoon om lekker de cultuur op te snuiven, lekker rond te reizen evt af en toe een bijbaantje om weer wat bij te verdienen…en zo lekker genieten!
Alleen vind ik ook maar zo alleen en aangezien in mijn omgeving helaas niet veel mensen zijn die dit leuk lijken zou ik het leuk vinden om langs deze weg een reisgenootje(s) te vinden! Maakt niet uit of je man of vrouw bent zo lang je maar gezellig bent. Ik ben zelf spontaan sociaal makkelijk om mee om te gaan. Spreekt het je een beetje aan aarzel dan niet om te reageren! Greetz Judith.

Hoi,
Ik las net je oproep en ik ben dringend op zoek naar een reisgenoot. Ik zou eerst met iemand anders gaan maar dat ging niet door…
En om nou alleen te gaan tja dat vond ik wel heel trickie…
Ik ben Mirjam ben 25 jaar en werk al een paar jaar in de gehandicapten zorg.
Verder houd ik van gezelligheid en ben ook niet zo moeilijk.
Het liefst zou ik een 2e hands camperbusje kopen en daarmee heel australie willen zien.
Ook de westkust en de outback met alice springs cooper pedy etc.
Groetjes Mirjam

hej,

Ook ik wil graag dit jaar naar Australie.
Mijn contract loopt begin oktober af, dus ergens rond die tijd vertrekken zou mij goed uitkomen.
Ik ben Jasper ben 20 (dan 21) en werk al een tijdje in de ICT.
(nee, niet het type roken koffie en bierbuik:tongue:)

Ik wil graag een busje huren/kopen om daar heel australie mee rond te rijden, ondertussen ergens werken, en dan weer verder.

Mocht dit aansluiten bij jullie plannen hoor ik het graag.

Gr,

Jasper.

Hoi Judith (en anderen)
wanneer ben je van plan om te vertrekken? Ikzelf sept. 2010

Hey!

Ik ben Wendy 22jaar en ben apothekersassistente net als jij Judith heb ik het ook wel een beetje gehad en zijn mijn plannen ook om voor minimaal 6 maanden er tussenuit te gaan. Jullie plannen klinken super leuk, camper/busje huren etc. Ik wil ongeveer oktober weg, weet niet wanneer jullie in gedachten hadden?!

Groetjes,

Wendy :dag:

Hee allemaal!

Wat leuk om de berichtjes allemaal te lezen over mensen die een reisgenootje zoeken! Ik ben zelf ook op zoek naar een reisgenootje!
Ik vertrek begin September met een groepsvlucht met Activity International! Vlieg dan naar Sydney toe (starterspakket), om voor dan 8 maanden te verblijven in Australie! Doorvliegen voor 7 weken naar NZ en om af te sluiten op de Fiji eilanden voor een weekje (ja… zat in m’n ticket haha).
Ik zoek dus iemand die ook begin September vertrekt (de meeste vertrekken helaas allemaal wat later…:()…
Oja, en ik ben trouwens Lisa en 19 jaartjes oud als ik vertrek naar Australie :wink:

Groetjes!! x

hallo allen,

Ik ben nathalie en 26 jaar, ben verpleegkundige en ga 1/2 december 2010 een 4,5 maand naar australie en samen reizen is natuurlijk altijd gezelliger.
Ik ben ook geintereseerd in reisgenootjes

Ik zou het ook leuk vinden om samen met mensen te reizen door australie en evt nieuwzeeland! mijn plan was om in jan/feb te vertrekken.

Zijn er meerdere mensen die rond deze tijd willen vertrekken?

ik ben benieuwd!

Hoi allemaal!

Ik ben 25 jaar oud en vertrek samen met een vriendin op 8 september naar Australie!!
Eerst gaan we 4 dagen naar Hong Kong,
op 12 september starten we onze reis in Darwin, dan reizen we via Adelaide naar Melbourne, vanuit daar vliegen we naar Cairns om vervolgens rond november langs de kust af te zakken naar Sydney waar we kerst en oud en nieuw gaan vieren! 11 januari vliegen we door naar NIeuw Zeeland!
Zijn er nog meer mensen met vergelijkbare plannen?
Lijkt me gezellig om elkaar daar te ontmoeten!

Groetjes Amber

Hai Amber,

Ik (Monique - 26 jaar) vertrek eind oktober samen met een vriendin (Anna - 24 jaar) ook richting Australie. Ook wij gaan eerst een paar daagjes naar Hong Kong en zullen op 3 november arriveren in Cairns en dan binnen 6 weken richting Sydney reizen. Op 12 december zal Anna dan weer naar Nederland vliegen vanuit Sydney.Ik ben dan van plan om eerst een Cowgirl cursus in het binnenland te gaan doen en daarna tot kerst en oud&nieuw in Sydney te verblijven en daarna verder naar onder af te reizen en uiteindelijk te eindigen in Aidelaide. Waarschijnlijk zullen we dus ongeveer rond dezelfde periode de oostkust afreizen. Lijkt me gezellig om jullie daar te ontmoeten. En zeker ook leuk om te horen dat jullie ook Oud & Nieuw in Sydney gaan vieren, alleen is ook maar zo alleen ;-)…

Groetjes,
Monique

Hoi Allemaal!

Leuk om jullie plannen te lezen.

ondertussen zijn mijn plannen gewijzigd, ik ben nu van plan eind september voor 2 maanden naar aus te gaan, en ik zou het erg leuk vinden om met iemand samen er heen te gaan. Tevens ga ik ook de cowgirlcursus doen, die heb ik namelijk gewonnen voor 2 personen! Via activity international, en ga waarschijnlijk eind oktober/begin november die cursus doen. :slight_smile:

Zijn er meer mensen van plan rond de 20ste september te vertrekken? Zou het erg leuk vinden om samen ticket te boeken etc!

groetjes

Hoi Monique!
Dat is superleuk, dan zijn we in de zelfde periode aan de oostkust!
Lijkt me gezellig om elkaar dan daar te ontmoeten, onze verwachting is dat we daar begin november aankomen! Wij houden een website bij; girlsdownunder.reismee.nl , misschien handig om dit te gebruiken om contact te houden ! Heb jij ook een website?
:slight_smile: En Oud&Nieuw alleen vieren dat kan natuurlijk niet :wink:

Groetjes!!

Hai Amber,

Lijkt me zeker gezellig om elkaar daar te ontmoeten… Heb jullie website bekeken. Wij gaan binnenkort ook maar eens een website aanmaken en zal de link dan even op jullie site plaatsen…

Veel succes in ieder geval met alle voorbereidingen en het aftellen :zon02: !

Groetjes,
Monique

Hi Monique!

Oke dan gezellig!! Altijd leuk om alvast wat contacten te leggen!!
Jij ook heel veel suc6 met alle voorbereidingen en ik zie je berichtje op m’n site wel tegemoet!!

Groetjes Amber!!

hallo allemaal,

Ik vind het mooi hier al jullie vakantie plannen te lezen.
Ik ben Gert 24 jaar kom uit Drenthe en werk nog als uitvoerder/werkvoorbereider in de bouw tot eind september,
dan ga ik down under om tot begin januari als combine chauffeur door oost australië te werken.

Daarna was de planning om door australië/new zeeland heen te reizen tot ongeveer eind April.(daarna ga ik naar Amerika).
Het hoe, wat, waar, staat nog helemaal open.
Het lijkt me leuker om met een of meerdere rond te gaan trekken.
Ik hou van avontuur, uitdagingen, adrenaline (gewoon veel zien en dingen ondernemen).
Als er avonturiers zijn die ongeveer de zelfde plannen hebben lijkt me leuk om mee in contact te komen…

Groeten Gert Potuyt

He Gert,

Ik lees je oproep maar het is inmiddels weer een paar jaar geleden, vertel eens is het allemaal door gegaan en hoe was het, is het een aanrader? Ik ben nl hetzelfde van plan.

Hoop dat je me iets kunt wijzer maken,
vriendelijke groet, Frans Aantjes 27

Hyy iedereen,

Ik ben davey en ben nu 21 jaar en ben actief bezig naar het zoeken van een reisgenoot.
Volgend jaar rond juni zou ik voor een jaar willen gaan rondreizen in Australië,

Leren surfen, genieten en vooral ook werken ginder natuurlijk, Ik zou graag een work and travel programma nemen maar by welke organisatie weet ik nog niet :d

Ook lijkt het me tof en handig om ginder een camper te kopen of 4x4 enzo het land rond te trekken.

Hopend op gunstige reacties :wink: