Ik ben Mirjam en ik ben 23 jaar (bijna 24). Al jaren loop ik rond met het idee om een jaar te gaan reizen en werken in Australië. Nu ik ben afgestudeerd, vind ik het de hoogste tijd om mijn droom waar te maken. Eind februari 2009 wil ik vertrekken. Omdat ik het gezelliger vind om met iemand samen te reizen (of in ieder geval de reis te starten), ben ik op zoek naar een reisgenootje.
Ik ben op dit moment alles aan het uitzoeken en regelen. Ik ben niet van plan met een groepsreis te gaan. Naar aanleiding van de ervaringen van vrienden en familie weet ik dat alles prima zelf te regelen is. Ik wil zo veel mogelijk zien van dit prachtige land, veel mensen leren kennen, barbecueën, feesten, leren surfen, etc. Ik wil misschien een auto gaan kopen en dan vooral gaan kamperen. Verder wil ik ook graag naar Nieuw-Zeeland en wil ik op de terugreis door een deel van Azië reizen.
Het lijkt me erg leuk om met iemand (of meerdere personen) samen te reizen of in ieder geval de reis te starten. Ik vind het wel belangrijk dat als ieder een eigen weg op wil gaan, dit ook mogelijk moet zijn.
Ga jij ook in februari 2009 naar Australië en ben je net als ik op zoek naar een reisgenootje? Laat dan iets van je horen! Wellicht kunnen we in Nederland al een keertje afspreken om ideeën uit te wisselen etc.
Heey mirjam, Ik ben Dirk-Jan, 23 jaar, en kom uit ridderkerk. Ik ben net als jij op zoek naar een reisgenoot. Ik ga al een stuk eerder dan jij naar Australië, 29 decmeber vlieg ik. Heb wel verschillende mensen gevonden maar die haakten ook allemaal weer af, maar ben dus nog steeds een beetje op zoek want het lijkt mij leuk als ik dingen die ik meemaak kan delen met iemand anders uit Nederland. Mijn plannen zijn om te beginnen in sydney en an in de komende 4 maanden het rondje ( sydney, melbourne, adelaide, alice springs, cairns, sydney) te maken. Daarna ga ik nog 4 weken naar nieuw zeeland. Dit is een beetje de route die ik zou willen volgen. Stel dat we contact hebben, en we zouden samen gaan reizen kan deze route nog aangepast worden natuurlijk.
Het lijkt me leuk eens te praten met je. Dit is m’n emailadres: [EMAIL=“Dirkjanberkhout@hotmail.com”]Dirkjanberkhout@hotmail.com
Ik vertrek 29 januari naar Sydney en 2 maanden later op 1 april moet ik in Darwin zijn voor mijn vlucht naar Bali. Ik reis ook alleen. Misschien komen we elkaar wel ergens tegen daar…
heey sara, ik wil ook voor het grootste gedeelte de oostkust doen. en ook naar alice springs, maar jij komt dus 29 januari aan in sydney, dan ben ik er al niet meer waarschijnlijk.
Hallo luitjes, op 25 februari 2009 vlieg ik naar Australie. Gedurende een jaar wil ik in australie gaan reizen-werken-feesten-genieten
het lijkt me hardstikke leuk om mensen alvast te ontmoeten, misschien dat we elkaar nog een x ergens (kunnen) treffen
voeg me maar toe op msn of mail me: [EMAIL=“miran_1983@hotmail.com”]miran_1983@hotmail.com