Reisgenootje gezocht januari/februari 2009

Hoi mensen!
Ik ben Lauren, 18 jaar, en ik heb ongeveer 2 weken geleden besloten naar Australië te gaan. Ik ben begonnen met Algemene Cultuurwetenschappen te studeren in Amsterdam maar omdat het toch niet echt iets voor mij bleek te zijn ben ik ermee gestopt. Nu is het zo dat 5 van mijn vriendinnen al in Australië zitten :slight_smile: die ik ook zeker ga opzoeken, maar zij hebben allemaal al wel een reisgenootje.

Het liefst zou ik vooral de eerste maand(en) met iemand of meerdere mensen samen reizen. Dat lijkt me gewoon veel gezelliger! Ik heb nog niet veel vaste plannen hoewel het me wel leuk lijkt om een tussenstop in bijvoorbeeld Hong Kong te maken. Dat zou ik zeker graag met iemand willen doen want in mijn eentje in Hong Kong lijkt me geen bijster goed plan :P. Ik zit er ook over te denken om me in te schrijven bij Australian Backpackers die een hostel voor de eerste dagen enz regelen.

Voor de rest ben ik gewoon van plan veel te zien en veel te feesten!
Als je ook iemand zoekt om mee te plannen of mee te reizen reageer dan even dan stuur ik je mijn emailadres zodat we kunnen msnen of mailen.

Ik heb er zin in!
Liefs:wub:
Lauren

hey lauren,

Ik ben dirk-jan, ben 23 jaar, en ik vertrek 29 december naar sydney om daar oud en nieuw te vieren. daarna verblijf ik 5 maanden in australië en 1 maand in nieuw zeeland. Ik heb alleen ook nog niet een reisgenoot, en dat lijkt me toch wat leuker dan alleen.
Mijn plan is om te beginnen in sydney en van daaruit richting melbourne, adelaide, alice springs, cairns en weer sydney te gaan, heel de oostkust mee te pakken, lijkt me super mooi daar, vooral ook het great barrier reef, duiken daar, lijkt me geweldig.

Lijkt het je leuk om even te babbelen hierover, info uit te wisselen enzo, dan kan je mij toevoegen.

Dirkjanberkhout@hotmail.com

groetjes Dirk-Jan