Reisgenoten Australie Jan/feb 2004!

**[FONT=Arial][COLOR=purple]
Hoi Allemaal!

Ik ben een meid van 20 en wil graag in jan/febr. naar australie voor 3 maanden om daar de oostkust te gaan verkennen.
Door omstandigheden kan mn reisgenootje niet meer mee en alleen vind ik ook niet zo gezellig…
Dus nu ben ik op zoek naar mensen van ong. dezelfde leeftijd (m/v) met hetzelfde plan, om een stuk mee te reisen of in ieder geval de eerste paar dagen en de vliegreis mee door te brengen!! B)
Mijn bedoeling is niet om te werken, maar om gewoon heel veel te zien en te doen en vooral veel lol te hebben.

Dus ga je die tijd ook die kant op, laat het me even weten (mailtje?) en misschien kunnen we samen of in een groepje gaan!!

grtjs Lieke!!!

Hallo Lieke,

Ook mijn toekomstige reisgenoot heeft (helaas,helaas) afgezegd een paar weken geleden. Dus nu ben ik weer een beetje op zoek. Alleen is het nu wel zo dat ik niet later als half november meer kan vertrekken.

Welke route wil je ongeveer daar gaan afleggen? Mijn voorkeur is nog steeds de oostkust en hoe of wat is altijd bespreekbaar. Dus zie je misschien eventuele mogelijkheden?

Ik hoop wat van je te horen.
gr v Dennis 28j/utrecht/1.95m/bescheiden/projectcoordinator/enz/enz

Hallo Lieke.

Ik ben een jongen van 22 met ongeveer dezelfde plannen als jij. Ook ik wil graag in januari en/of februari vertrekken naar australie voor de periode van zo’n 3 maanden. Daarbij wil ik veel reizen en zien en het liefst niet werken omdat ik denk dat daar de periode te kort voor is.

Als je dus nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot, voor de gezelligheid en om de kosten mee te delen, stuur me even een e-mailtje want jou adres staat niet bij dit bericht.

Groetjes,

Martijn

(Martijn154@hotmail.com)

Halloooooooo Lieke
Ik vlieg 1 feb. naar Sydney voor 2 maanden. Ga oost en zuidkust verkennen en zoek ook nog leuke gezellige mensen om samen mee op te trekken. Zeker omdat ik ook nog een auto, busje of campertje wil huren. Is nog relaxter dan de bus of trein tuurlijk ! Kun je gaan en staan waar je wil en bovendien wil ik veel gaan surfen. Ik ga dus 1 feb. naar Sydney en wil daar een weekie ofzo blijven. Wil in ieder geval ook richting Great Barrier en naar Tasmanie. Tasmanie is trouwens wel aanrader hoor ! Moet je maar is ff goed over nadenken…moet echt super zijn !!
Ik wil vooral veel zien en lekker sporten. Dus surfen, mountainbiken, mooie steden, strand, uitgaan en vooral lekker relaxen !!!
Lijkt het jou, of tuurlijk iemand anders die deze reactie leest, leuk om mee te gaan…reageren danmaar he !!
Lijkt me helemaal super als ik hier al mensen vind die mee willen doen met auto huren…
B)
groet jaco

Hoi Lieke,

Ik kom uit sydney australie, ik ben australische geboren maar mijn vader kom uit venray in de limburg provincie. Mijn moeder zijn australische.

Ik wil te mijn nederlands taal oefenen zo als je naar Sydney komen misschien ik kunnen je hulpen met waar de leuk plaats zijn. Als je heb enig vraag je kun email mij.

Ik wil te naar nederlands bezoek laat volgende jaar ook.

Sorry if my dutch isn’t so good, i only started learning recently.

Doei,

Russell
nevereverclear@hotmail.com
icq 10538561

hee Lieke!

ik ben een meid uit rijswijk, 22 jaar, en vertrek 26 januari naar Sydney.
ik ben van plan om een jaar in australie te blijven, te beginnen in de omgeving van sydney.
ik reis met een organisatie (activity international)
deze organisatie regelt ook groepsvluchten en zo richting oz, en begeleiden je een heel eind op weg.
misschien een aanrader?
mijn email adres is Hampie2@hotmail.com, mocht je eind januari ook die kant op gaan en zoek je nog een reisgenootje voor de eerste paar weken of zo; ik ben overal voor in!
ik heb behalve dan de eerste drie dagen nog helemaal geen vaste planning dus laat het me maar weten!
dat geld trouwens ook voor andere reizigers die het wat lijkt om zo mensen te ontmoeten!! gewoon mailtje sturen, dan komt t helemaal goed!!!
groetjes en misschien ontmoeten wij elkaar nog wel in dat andere continent…
nienke