ik ben op zoek naar een leuk reisgenootje om mee naar australie te gaan! ontzettend impulsief als ik ben heb ik vandaag besloten de andere kant van de wereld eens te bewonderen. Geen idee nog wat ik daar wil gaan doen maar ik wil eens iets anders! en er moet vast nog iemand zijn in dit kleine kikkerlandje die denkt dat er meer is dan die kou en rot regen die nederland ons deze winter weer zal brengen :zon02:
momenteel ben ik bezig met een hbo studie, 2e jaar, maar ik twijfel ontzettend over mijn keuze. in februari haal ik mijn P(tenminste dat hoop ik maar) en daarna wil ik mijn studie voor een half jaar of jaar onderbreken.
het lijkt mij geweldig om rond te trekken en van alles te zien daar, maar feesten en relaxen horen daar voor mij ook echt bij!
wie o wie deelt mijn gedachten en heeft zin om met mij mee te gaan???
Hoi Bibi,
Ik ben Lieke, 20 jaar en helemaal niet zo impulsief als jij in je berichtje beschrijft!!
Maaar… de droom om te reizen is er.
Ik heb afgelopen jaar mijn tweede jaar Hbo afgerond en zit nu in een soort van tussenjaar.
Mijn droom is om te reizen, meer van de wereld te zien…
En jouw berichtje trok mij wel aan…
Misschien kunnen we een keer onze ideeen over reizen uitwisselen?
Lijkt me leuk!
Ik ben Saskia en 22 jaar oud. Zelf ben ik ook van plan om begin maart naar australie te gaan. Hebben jullie al plannen over hoe en wat?
Mail me dan kunnen we kijken of onze plannen overeenkomen.
Ikzelf ga 15 maart t/m 15 juni (3 maanden) 2011 naar Australië met een reisgenootje. Wij beginnen in Melbourne en reizen langs de oostkust omhoog via Sidney en Brisbane naar Cairns. Vanuit daar nemen we een binnenlandse vlucht terug naar Melbourne en vanuit daar weer naar huis! We hebben dus wel een globale route. Hoe we die drie maanden gaan invullen weten we nog niet precies.
Ik vind het leuk dat ik bijna elke dag nieuwe mensen tegen kom op wereldwijzer die rond diezelfde tijd naar Australië gaan! Hebben jullie al een route of plan? En bezienswaardigheden waar jullie graag naar toe zouden willen gaan?
Mijn naam is Myrthe, k ben 19 jaar en woon in Zaanstad, (vlakbij Amsterdam). ik zou samen met n vriendin naar Australie gaan maar die heeft t vorige week nog even af laten weten… Toch wil ik nog steeds supergraag naar Australie maar liever niet in mn eentje! Ik wil of in Sydney of Melbourne beginnen en dan richting Cairns, beetje zoals jullie plannen dus! Ik wil natuurlijk veel zien van t land maar k hou ook erg van feesten en lekker chillen! Als jullie nog iemand erbij willen om mee te reizen hoor ik 't heeel graag! xxxx
ik vlieg 26 februari richting Sydney. Ik wil dan 3 maanden in Australië de oostkust langs en vervolgens wil ik nog 2 maanden door Thailand, Laos en Cambodja reizen.
Ik zou het leuk vinden om mensen te ontmoeten die in dezelfde periode ook in Australië of Azië zitten zodat we mss een stuk samen kunnen reizen!
Ikzelf heb een ticket van 15 maart t/m 10 juni, dus iets later, maar ik begin ook in Melbourne… Dus inprincipe zitten we wel rond dezelfde periode in Australië, alleen denk ik niet precies rond dezelfde tijd op dezelfde plaats!
We zouden natuurlijk altijd wat kunnen regelen… Ik weet ook nog niet zeker hoe lang ik in Melbourne blijf en hoe snel ik omhoog reis.
Leuk dat je ook in dezelfde periode zit! Heb je verder al een beetje gekeken wat je wilt zien etc? Lijkt me leuk om contact te hebben, lijkt me namelijk wel leuk om wat Nederlanders tegen te komen
De kans dat je Nederlanders tegenkomt langs de Oostkust is sowieso flink groot, de oostkust is volgens mij dé backpackersroute? Mijn ‘‘plan’’ is van Melbourne naar Cairns te reizen via Sidney, Canberra & Brisbane. vanuit Cairns neem ik een binnenlandse vlucht terug naar Melbourne (of met een ander vervoersmiddel, ligt er aan hoe veel tijd ik nog heb) Stel ik heb nog veel tijd over zou ik graag heen en weer naar Nieuw Zeeland vliegen. Wat ik daar wil doen, dat weet ik eigenlijk nog niet. Mijn enige discrete plan is dus de route. Wat ik wil bezichtigen is ook nog niet allemaal zeker. Ik wil uiteraard duiken in 't Great Barrier Reef & naar Bondi Beach, ook wil ik een bungeejump maken, dat kan ook in Cairns.:vak02:
Voor de rest ben ik van plan om zo veel mogelijk van Sidney te zien en buiten dat gewoon erg veel te genieten van alles wat er om me heen te zien valt! Voor mij is het 3 maanden echte vrijheid dus ik wil geen discrete plannen maken over waar ik rond welke datum wil/moet zijn en zo.:wereld:
Heb jij al iets in gedachte qua route en bezienswaardigheden?
Nou Bibi
Ik denk er precies hetzelfde over als jou.
Heb er echt zin in om mensen te ontmoeten, beetje feesten, veel zien van Australie en een beetje zo van go with the flow.
Maar verder heb ik ook nog niet echt plannen.
Ik zit ook een beetje in hetzelfde schuitje, over 2mnd heb ik geen werk meer dan zit mn contract bij de landmacht erop. Maarja wat dan?
Laat ik maar naar Australie gaan was mijn plan.
Misschien wat inspiratie opdoeken.
Ik heb dan tenminste de tijd he…
groetjes pliene
Hoi!
Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal een beetje dezelfde plannen hebben als ik. Ik ben Anne, 21 jaar en ben afgelopen juni afgestudeerd. En heb nu even een tussenjaar, die ik graag optimaal wil benutten.
Ik vlieg 2 februari naar Nieuw-Zeeland. Maar kom 15 maart weer aan in Melbourne en wil vanuit daar binnen 3 maand naar Cairns reizen! Ik heb eigenlijk weinig concrete plannen, ik wil dit verder ook niet plannen. Ik zie wel wat er op mijn pad komt! Dus ben er ongeveer dezelfde tijd als annemiek! Zou leuk zijn om hier ideeen en andere plannen uit te wisselen! Maar vind het natuurlijk wel erg leuk om mensen te spreken die ongeveer hetzelfde plan hebben! Ben erg benieuwd!
Mijn naam is Jessica van Bergen en ik ben 26 jaar.
Mijn contract loopt ook af en ik 3 tot 4 maanden rondreizen.
Vorig jaar heb ik ook een reis gemaakt van 2,5 maand in Midden Amerika en dat is goed bevallen en nu heb ik er weer de kans voor
Ik kan ongeveer vanaf eind februari begin maart vertrekken.
Het lijkt me heel leuk om in Autralie te reizen maar zoals wel meer mensen niet alleen.
Ik zou heel graag in contact komen met mensen die deze periode gaan reizen.
Ik zou ook graag nog naar Nieuw Zeeland reizen dit zou dan in het begin van de reis moeten ivm de weersomstandigheden.
Maar ik ben flexibel in bestemmingen en data’s. Ik wil gewoon graag een leuke tijd.
Ik vind het leuk om veel dingen te zien maar ook lekker relaxen en feesten.
Zou graag in contact komen met mensen die dezelfde tijd gaan. Lijkt me leuk om wat meer informatie uit te wisselen en eventueel kennis te maken.
Ik zoek een reisgenoot(en) vanaf Maart 2011 om naar Australie te gaan, zoals veel van jullie. Ik wil graag beginnen in Melbourne, ivm de temperaturen en vanaf daar de ‘East Coast’ naar boven reizen, tot Cairne. Daarna wil ik nog naar Nieuw Zeeland of Indonesie.
Nog wat over mezelf: Ik ben Marie-Claire Krayenhoff 22 jaar, en woon in Amsterdam. Afgelopen juli ben ik afgestudeerd in International Business Aministration aan de VU, daarna heb ik nog een half jaar in London gewerkt, wat erg leuk was, maar nu tijd voor iets nieuws.
Je kan me via dit Forum Contacten of even toevoegen op Facebook,dan kunnen we vanaf daar contact gegevens uitwisselen.