Half 2011 naar Australie

Hi!

Ben nog in de begin fase maar het idee is om half 2011 voor een paar maanden naar Australie te gaan. Nu lijkt het me helemaal alleen niet echt gezellig dus vandaar mijn oproep.

Het liefst een vrouwelijke reisgenoot tussen de 25 en 30 jaar.

Laat ff weten als je interesse hebt!

Greetz Jolanda

Hoi ik ben Senta en wil in maart 2011 naar Australie gaan en ik zoek ook nog een reisgenoot!
heb je nog intresse?

Hoi hoi!
Ik ga volgend jaar oktober + november 2011 naar Australië … Maar dit is voor jou te laat denk ik?? :wereld:

Groetjes Floor

Ik wil tussen 1 oktober 2011 en 1 april 2012 5 maanden naar Australië? Ik ben zelf onlangs 28 jaar jong geworden! Interesse??? Stuur me dan een berichtje!

Hoi Allemaal,

Ik heb wil eigenlijk ook een tijdje naar Australie.
Ik ben 26 jaar en heb al 3 maanden rondgetrokken in Midden Amerika.
Verder ben ik al in meerdere verre landen geweest waaronder Thailand maar ik zou wel een paar weken terug willen hoor.
Zou het liefst zo lang mogelijk weg willen. Het ligt eraan of je gaat werken of alleen vakantie gaat houden ivm budget.
Ik hou van dingen bezichtigen, natuur maar ook lekker relaxen, culturen leren kennen en feesten.

Hoop iets van jullie te horen hoe ver je plannen zijn en of het je leuk lijkt eventueel wat informatie uit te wisselen.

Groetjes Jessica

Ps ik wil graag gaan of in maart als mijn werk ophoud of juist als de zomer voorbij is rond september/ oktober

Ha Jessica
nav je oproep
tot eind november kan he terg koud en nat zijn in australie (zuiden) , dus tenzij je naar het westen gat of noorden zou ik tot half november lekker hier blijven
Zelfde trouwens als je in maart gaat… BRRRRRRR!!!

Ha Jolanda
nav je berichtje
je bent daar niet alleen hoor! als je in een hostel verblijft heb je genoeg mensen om je heen en dan leg je makkelijk contact om samen op reis te gaan.
Gewoon een oproepje in alle hostels in sydney ophangen ( de meeste liggen erg dicht bij elkaar) en je hebt zo een reisgenoot.
Succes

Hai Hai,

Ik wil in April een maand of 2 naar Australie. Het liefst zou ik rond trekken in een camper maar dat wordt niet echt aangeraden als meisje alleen.
Miss een idee om en stuk samen te reizen?!

Marjolein
Ik ben 27jaar(stewardess)

Mijn plannen zijn inmiddels vrij concreet. Ik mag in oktober vertrekken en 5 maanden later terugkomen van mijn baas! Ben uiteraard heel blij met deze kans. Mijn idee is om van Darwin naar Perth te reizen, vervolgens vlucht naar Alice Springs, dan naar Adelaide-Melbourne-Sydney, dan naar Nieuw-Zeeland en dan via Sydney langs de oostkust naar Cairns.

Gr. Anita

Hoi Marjolein

Ik weet niet of ik je al benaderd heb maar ben je nog op zoek naar een reisgenoot?? Hoelang wil je reizen? Ik eigenlijk 3-3,5 maand ligt er aan of ik NZ erbij doe Begin ik da mee in half maart. Heb je zin om misschien te kijken of onze plannen overeen komen??

mijn email adres is [EMAIL=“jessicavbergen@hotmail.com”]jessicavbergen@hotmail.com

Lijkt me leuk iets te horen!!