ik ben Kirsten, 22 jaar, en ik ben van plan om rond februari 2011 naar Australië te gaan. Alleen ben ik nog op zoek naar (het liefst vrouwelijk) gezelschap De bedoeling is een half jaar (of langer) met rondreizen en werken.
Iemand zin om mee te gaan?
Januari 2011 hoop ik mijn diploma te hebben. Daarna heb ik 7 maanden de tijd voor iets anders. Naar Australië gaan lijkt me erg leuk. Zowel Rondreizen als werken vind ik een goed plan.
Momenteel ga ik met 1 of 2 andere meisjes in januari 2011 vanaf Sydney de rest van Australië verkennen. Maar het lijkt ons gezelliger als er nog 1/2 (het liefst) meiden aan kunnen sluiten. Zijn er nog mensen die interesse hebben? Het plan is vanaf sydney een deel van de oostkust af te gaan met auto/camper, naar darwin, alice springs, monkey mia. Gewoon zo veel mogelijk zien (en werken als het geld opraakt).
ik wil ook vanaf februari/maart 2011 naar Australië en het liefst ook nog een deel van Azië meepakken.
Het lijkt me leuk om met meerdere mensen te gaan.
Ik wil ook graag een camper huren en dan rondreizen door Australië.
Maaaar ik zal me eerst even voorstellen haha.
Ik ben Lieke, 21 jaar en ben nu bezig met het afstuderen van de opleiding Leisure Management. Nu druk bezig met werk aan het zoeken zodat ik nog even flink kan werken en vervolgens een half jaar kan reizen!
Ik heb ook het plan om door australie te gaan reizen, maar ook nog geen reisgenoot gevonden. Mijn vriend wil helaas niet mee, en ik zou het wel erg leuk vinden om deze ervaring met andere te delen.
Met een camper rondtrekken lijkt me supergaaf!
Heb je al meer plannen gemaakt kissiej? vluchten geboekt/andere mensen gevonden?
Hoi Allemaal, ik ben Gisele 17 jaar. Ik ben van plan half maart naar Australie te gaan voor ong. 3 maanden. Hebben jullie allemaal al een reisgenootje? Mijn doel is de oostkust. Tegen die tijd ben ik 18. Ik hoor graag van jullie! Liefs
Ik vertrek in Januari naar queensland (beerwah-> 1uur v Brisbane) om daar 3 weken te werken als vrijwilligster. Daarna zou ik graag nog een maand rondtrekken in Australië.
Het lijkt me leuk om dan ook eens samen te reizen met andere mensen.
Ik ben een 22jarige Belgische meid die zich makkelijk aanpast.
Ik ben 21 jaar en wil in Juni een half jaar naar Australië! De eerste 2 maanden verblijf ik in Brisbane waarna ik langs de kust naar Adelaide wil reizen, het lijkt me super leuk om met iemand samen te reizen en evt een auto te kopen. Als er mensen zijn die vanaf juni tot augustus 2011 ook in Brisbane zijn, zou ik het erg leuk vinden om iets te horen!
Ik ben vorig jaar afgestudeert en ik heb de knoop doorgehakt; ik ga naar Australie!! Ik wil ongeveer 4 maanden gaan en ik heb totaal geen plannen… Ik wil lekker door Australie reizen en misschien ook nog door Azie. :wereld:
Ik neem wel een werkvisum want ik wil misschien wel tussendoor ergens gaan werken … Verder ben ik 21 jaar en ik woon in Limburg… Ik wil in januari vertrekken naar Australie en ik zoek ook nog een reisgenootje… Heeft iemand interesse?? Je kan me ook mailen: dimitra_79@hotmail.com
Ik ga vanaf eind januari naar Australie (werken en reizen), de eerste 4-5 dagen met een groep via Australian backpackers op onderzoek uit en daarna helemaal alleen verder.
Ik was benieuwd of er nog iemand zoiets als mij gaat doen :D.