Australie (vanaf) januari 2011!!

In januari ga ik samen met 2 andere meiden op rondreis door Australië. Voor de eerste 3 maanden hebben we een route bedacht (daarna gaan de andere 2 naar huis, ik blijf dan nog 3 maanden plakken). Wij zijn alledrie 21/22 jaar en zoeken nog een vierde reisgenoot, het liefst nog een meisje, die gráág mee wil.
Persoonlijk zou ik graag iemand meewillen die van plan is om een half jaar mee te gaan, Nieuw- Zeeland is ook een optie. Als je liever wat later aansluit kan dat ook gerust!
Iemand interesse? :slight_smile:

Hee!
Ik zal me eerst even voorstellen;) Ik ben Carlijn, 19 jaar en bijna klaar met mn studie. Ik wil heel graag volgend jaar november/december (2011) voor een half jaar naar Australië en Fiji gaan. Wat zijn jullie plannen? Tot nu toe ga ik alleen dus het lijkt me wel erg leuk om een deel van de reis met iemand te doen!:smiley:

Sorry:P ik heb je bericht even helemaal verkeerd gelezen:P succes nog en veel plezier op je reis!

Hallo KissieJ,

ik ben wel geïnteresseerd om mee te reizen.
Ik vertrek al in augustus 2010 naar Australie om een paar maanden lang vooral te werken. Vanaf november/december 2010 ben ik zeker in Sydney voor de feestdagen en vanaf januari 2011 ga ik weer rondtrekken. Ik ben van plan om véél te zien van Australie en zie het wel zitten om een half jaar mee te reizen, Nieuw-Zeeland wil ik ook heel graag zien.
Ik (25) woon net over de Belgische grens, in Turnhout.
Ik heb ook een post op dit forum gezet (titel: Australie - 1 á 2 jaar - vanaf augustus 2010) als je wat meer wilt lezen over mij en m´n reisplannen.
Ik hoor het graag van je.

Groeten, Rianne

Ik zou wel met jou mee willen, alleen ben geen meisje.
Maar ben wel erg geïnteresseerd, omdat ik van reizen hou, ben altijd wel opzoek naar een nieuwe uitdaging.
Als je interesse heb dan hoor ik het graag van je.
Alvast bedankt.
Groetjes rjay