Ik ben Wendy, een meid van 21 jaar.
Na het schooljaar 2007-2008 wil ik graag voor een half jaar/jaar naar Australie om te reizen/werken. Veel zien van dit prachtige land en op avontuur is wat ik graag wil. Ik ben er al een keer geweest (5 weken) en wil super graag terug want het is een geweldig land!
Omdat niemand van mijn eigen vriendenkring deze uitdaging aandurft wil ik op deze manier proberen om een reismaatje op te sporen. Met zijn 2e of meer is toch wat gezelliger en veiliger dan in mijn eentje.
Dus…
Wil jij ook rond aug/sept 2008 voor een aantal maanden naar Australie en ben je net als ik op zoek naar een reisgenootje: laat iets van je horen!! Wellicht kunnen we in NL al iets afsreken om ideeen uit te wisselen en om te kijken of het klikt. –> m@il of voeg me toe op msn en check ook eens mijn hyves. (wendy_gubbels@hotmail.com)
Net zoals jij zou ik volgend jaar graag naar Australie willen vertrekken. En miss nog een tussenstop maken in Thailand of misschien ook nog naar Nieuw-Zeeland.
Ik ben 24 jaar en werk nu 1 jaar als grafisch vormgever bij een reclamebureau. Hartstikke leuke baan maar ik zou zo graag een tijdje weg willen hier. Wat van de wereld willen zien en gewoon een onvergetelijke tijd hebben. het lijkt me leuk om daar een auto te kopen en op eigen houtje overal heen te rijden en onderweg natuurlijk van alles te doen. Zo zou ik bijv. graag willen leren surfen en miss ook nog duiken.
Heb je net al toegevoegd op MSN, miss vind je het leuk om het er eens over te hebben?
hee wendy…
ik wil ook rond die tijd heel graag gaan reizen
ik zou ook graag naar zuidamerika willen maar denk dat ik begin bij australie.
ik zou wel voor langere tijd willen… half jaar tot jaar.
ik wil dan graag de cowboy cursus gaan doen ( 1 of 2 weken) en een curcus surfen lijkt me erg leuk. verder heb ik nog geen plannen.
heb jij al concrete plannen?
groetjes nadine
ps ik ben 20 jaar en ben in juli klaar met mijn opleiding verpleegkunde.
hey wendy
ik wil volgend jaar ook graag paar maand naar australie om te werken en het alnd te ontdekken.
ik ben eind juni klaar met school en heb dan als het goed is mijn diploma .
ben 18 jaar tegen die tijd 19 jaar.
tis een droom van me om naar australie te gaan en moest van mn moeder mn droom waarmaken dus wil ik na mijn middelbare school een paar maand tussenuit en dan in januari/februari met mn vervolgopleiding beginnen.
en mijn familie vin dhet niet zo’n slim idee om me alleen te laten gaan dus zoek nog maatje…
Hoi Wendy, inmiddels al even met je op msn gesproken, maar ook ik zoek eigenlijk wel een(eventueel tijdelijke) reisgenoot voor september 2008. Voor de rest… Je mag mij wel toevoegen op msn; [EMAIL=“janine_deruiter@hotmail.com”]janine_deruiter@hotmail.com
Ik heb op dit moment nog 17 jaar en zit in mn examenjaar van het vwo, wordt in maart 18. Concrete plannen zijn eigenlijk nog niet ter zake, maar ik heb geen behoefte aan de westkust. Wel wil ik ook zoals hierboven de surfcursus doen en ik wil abslouut een outbacktour doen.
Ik zoek ook een gezellige reisgenoot die met mij volgend jaar september / oktober wil gaan rondreizen en werken door Australie. In de eerste instantie voor een half jaar maar dat kan natuurlijk altijd langer worden.
Zelf ben ik 22 jaar en werk momenteel als consulente bij een werving en selectie bureau. Daarnaast doe ik nog een studie deeltijd commerciele economie.
Ik woon nog thuis en van mijn vriendinnen heeft helaas ook niemand echt de behoefte of een vette trip te maken ! Zoiezo wil ik eerst dat doen voordat ik op mezelf ga wonen.
mijn naam is Rob, 20 jaar, uit Limburg.
Net als jullie wil ik ook richting Australië gaan, wanneer ik dit jaar mijn studie heb afgerond. Mijn plan is om rond sept./okt./nov. te gaan. Maakt niet zoveel uit wanneer precies.
Mijn plan is om vooral langs de Oostkust te trekken omdat daar toch het meest te zien is. Zelf heb ik niet tonnen aan geld dus wil ik wel een beetje uitstippelen wat wél de moeite en het geld waard is en wat niet.
Het zou leuk zijn om met een of meerdere personen ideeën uit te wisselen of eventueel zelfs samen te vertrekken.
beste iedereen!
Ik ben maurits en 22 jaar. Ik studeer af in juni aan de haagse hogeschool aan de opleiding Facility Management. Ik ben van plan om in oktober voor 1 jaar of korter naar australie te gaan, daarnaast wil ik zoveel mogelijk zien en doen! Het lijkt me super leuk om te gaan backpakken en rond te reizen.
Zijn er misschien mensen die mij tips kunnen geven of misschien wel paar dagen/weken.maanden willen rondtrekken met mij en misschien een vriend van mij?
Ik ben Lincy Kuijpers, 21 jaar oud en wil graag in november 2008 naar australie.
Ik zoek voor de periode november 2008 een reisgenoot om vanuit Sydney per camper (in ongeveer 2 weken) naar Cairns te reizen. Mijn verblijf in australie is ongeveer maar 4 a 5 weken, waarvan ik ook nog een vriendin in Adelaide wil opzoeken.
Wie heeft er ook het idee om van Sydney naar Cairns te reizen, en lijkt het leuk om wat ideeen uit te wisselen, laat het me dan weten.
Ik wil in Sept. naar Australie reizen om het oosten van Australie te bezoeken. Dit ook voor 4 weken. Ik ga daar een busreis maken van 10 dagen. Misschien kan je hier wat mee ?
Bedankt voor de tip. Waar heb je die busreis geboekt als ik vragen mag?
En gaat deze ook van Sydney naar Cairns? Of hoe moet ik het me voorstellen. Heb je misschien een website waarop ik informatie over die reis kan vinden.
Ook ik ben van plan om met een busreis de oostkus af te reizen of er een internationale jongerenreis van 1 maand te maken incl Darwin en Alice Springs. Of zelf nog naar Darwin en Alice Springs en Adelaide, Melbourne etc. Er zijn ontzettend veel soorten buspassen en routes, een handige site is HolidaysAllOver | Smsf Setup en http://www.traveldownunder.com.au/index.asp
Ja hoor ! Je moet een enkele reis boeken naar Canberra waar je een paar dagen verblijft om te acclimatiseren (vanwege tijdverschil) dan sluit je je aan bij de busreis (met internationaal gezelschap) en dan reis je 10 dagen van Canberra tot Kangaroo Island (dan kan je nog kiezen om bovenlangs terug te reizen naar Sydney (bovenlangs terug) of je vliegt vanuit daar weer terug naar Nl. Deze reis kan je boeken via Travel Trend pagina 18 van de brochure Australie-zomer. Ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb.
Hoi zie mijn bericht boven. Je kan ook kiezen voor Shoestring of Fox reizen van de ANWB dit is een hele goede organisatie. Zij reizen helaas een route die ik niet wil volgen.
Ook ik had een bericht gepost voor een reisgenoot…en nu zie ik dat er heel veel mensen die kant op gaan en dat daarbij ook mensen zijn die een surfcursus willen boeken!! Misschien leuk om dit met een gezellig ploegje te ondernemen.
Mijn planning is om in november te gaan en na twee en half maand wil ik naar nieuw zeeland reizen. (maar dit heb ik in een los topic bericht ook al gepost)
Hallo Iedereen,
Wanneer je naar Australie gaat is het geen enkel probleem om in je eentje daar naartoe te gaan. Australie is helemaal ingesteld op backpackers, alles is goed georganiseerd en overzichtelijk en onderweg kom je altijd anderen tegen met wie je een tijdje op kunt trekken of samen kunt reizen. Laat je vooral niet tegenhouden door de gedachte dat je alleen moet vertrekken. Pak die rugzak in en ga! Je zult daar een geweldige tijd hebben!
Groet, Gigis