Reismaatje gezocht Australie (rond sept.2008)

Hallo allemaal,

Ik ben zelf 21 jaar en werk als grafisch vormgever, maar ik wil graag toch nog iets meer uit het leven halen in plaats van mezelf nu al helemaal vast te leggen. Ik heb het laatste jaar geen leuk jaar gehad, en het leek me dus een goed plan om er eens een half jaar tot een jaar lekker tussen uit te gaan, te reizen, avontuur te beleven, backbacken, noem maar op, je kent het wel… Buiten dat hoop ik ook wat los te komen van de situatie hier, en mezelf te ontwikkelen, maar dat doe je sowieso wel.

Echt een concrete route heb ik nog niet uitgestippeld, dat komt wel. Ik was van plan nog wat geld te gaan verdienen (wil daar ook gaan werken hoor) en rond september 2008 naar australie te gaan. Het lijkt me echt zo mooi, leuk en goed!

Omdat ik het aan de ene kant wel eng lijkt om maar helemaal alleen te gaan, leek het me een goed idee om hier eens wat reismaatjes te zoeken om in ieder geval mee weg te gaan, dus bij deze… Man of vrouw en leeftijd maakt me echt niet uit. Dus als je jezelf kan vinden in mijn verhaal, mail me maar gewoon, of voeg me toe op msn: [EMAIL=“roxanne_leenaarts@hotmail.com”]roxanne_leenaarts@hotmail.com. Ik heb in ieder geval echt zin om te gaan, jullie ook???

Hoi Roxanne,

Ik wil er ook graag even tussen uit. Begrijp helemaal wat je bedoeld! Even weg van alles en tot jezelf komen, alles even op een rijtje zetten en genieten van de reis / vakantie in Australië.
Zelf heb ik alleen geen half jaar om daar voor uit te trekken. Ik heb een vaste baan dus ik kan maximaal 4 weken vakantie nemen. Ik zou graag begin september willen vertrekken maar zoek ook net als jou een reisgenoot. Ik vind het namelijk ook maar niks om helemaal alleen te gaan. Samen is toch leuker/gezelliger en heb je elkaar nog, mocht er wat zijn.
Maar in een half jaar zie je natuurlijk veel meer als in 4 weken en kun je daarom ook meer op je gemak doen. Ik wil daarom dan ook wel een soort reisschema maken vóór ik er heen zou gaan. Zodat ik toch mijn 4 weken goed kan benutten met de dingen die ik graag wil zien.
Misschien kunnen we anders een stuk samen reizen? Ik heb verder ook nog geen route uitgestippeld, maar dat ga ik binnenkort eens uitzoeken.

Groetjes Irene

hallo allemaal,

Ik ben Lincy Kuijpers, 21 jaar oud, en ben van plan om eind september 2008 voor 6 weken naar Australie te gaan. Ik wil in 4 weken van Sydney naar Cairns reizen, om vanuit daar per vliegtuig naar Adelaide te vliegen om daar een vriendin op te zoeken (2 weken). Kun jij je ook vinden in deze plannen, mail me dan, want ben ook nog op zoek naar een reisgenoot voor 4 weken.

lincy_kuypers@hotmail.com

Groetjes Lincy