reisgenoot Australië sept/okt 2008

Hoi hoi,

Mijn naam is Irene en ik ben 22 jaar. Ik wil dit jaar graag op vakantie gaan, maar mijn vriendinnen gaan of met hun vriendje op vakantie of hebben geen geld. Dus ik dacht; laat ik het eens via deze weg proberen.

Ik zou dus graag in de periode september / oktober ongeveer 3 tot 4 weken op vakantie willen naar Autralië. Met het idee daar een auto te huren en rond te rijden. Ik wil graag veel van het land zien, maar een dagje aan het strand liggen vind ik ook heerlijk. Ik ben wel het type dat van te voren een lijstje maakt met dingen die ik graag wil zien + eventuele route uitstippeld. (om alleen al de; zo nu zijn we er…waar zullen we nu eens heen gaan discussies te besparen :biggrin:) En om in 3 tot 4 weken toch het een en ander te bezichtigen in een land is een route/reisschema niet overbodig.

Dit zou ik graag met de volgende persoon willen doen: een man of vrouw tussen de 20 en 27 jaar die net als mij reislustig is ingesteld en veel van het land en cultuur wil zien. Verder is het natuurlijk even bekijken of het klikt.

Groetjes Irene

Hoi Irene,

Ikzelf (man, 26 jaar) ga ook in september naar Australie (3/4 weken) en was benieuwd of jij al een reisgenoot hebt gevonden. Ben zelf ook bezig met een reisschema, want Australie is inderdaad te groot om echt alles te zien. Mijn plan is om grotendeels met de auto langs de oostkust te trekken en om met het vliegtuig dan nog naar Ayers Rock te gaan.

Hoi,

Mijn plannen zijn inmiddels gewijzigd. Aangezien ik net met een opleiding ben begonnen zit ik (helaas) weer aan de schoolvakanties gebonden.
Over 1 jaar ben ik klaar met mijn opleiding en hoop dan alsnog een mooie reis naar Australië te kunnen maken. Dan zal ik ook beter voorbereid zijn dmv info etc verzamelen.

Ik hoop dat het je nog lukt om een andere reisgenoot te vinden voor je reis.

Groetjes irene

Hoi Irene, heb je je reisplannen al verder uitgestippeld? Weet je al wanneer je weg zou willen? 'k zou het leuk vinden met je mee te gaan! Maar wil eigenlijk pas eind oktober vertrekken en dan 4 weken reizen. Verder even kort: woon ook in Brabant en ben 29 jaar en heb aan de UvT gestudeerd.
Zou het leuk vinden iets van je te horen!

Groetjes Inge