reisgenootje Australië / Amerika

Hoi hoi,

Mijn naam is Irene en ik ben 22 jaar. Ik wil dit jaar graag op vakantie gaan, maar mijn vriendinnen gaan of met hun vriendje op vakantie of hebben geen geld. Dus ik dacht; laat ik het eens via deze weg proberen.

Ik zou dus graag in de periode september / oktober ongeveer 3 tot 4 weken op vakantie willen naar Autralië of Amerika. Met het idee daar een auto te huren en rond te rijden. Ik wil graag veel van het land zien, maar een dagje aan het strand liggen vind ik ook heerlijk. Ik ben wel het type dat van te voren een lijstje maakt met dingen die ik graag wil zien + eventuele route uitstippeld. (om alleen al de; zo nu zijn we er…waar zullen we nu eens heen gaan discussies te besparen :biggrin:) En om in 3 tot 4 weken toch het een en ander te bezichtigen in een land is een route/reisschema niet overbodig.

Dit zou ik graag met de volgende persoon willen doen: een man of vrouw tussen de 20 en 27 jaar die net als mij reislustig is ingesteld en veel van het land en cultuur wil zien. Verder is het natuurlijk even bekijken of het klikt.

Groetjes Irene

Hoi Irene,

Jouw berichtje spreekt mij erg aan. Ook ik zit met het probleem dat ik dit jaar graag op vakantie wil maar dat mijn vriendinnen allemaal met hun vriendje op vakantie gaan. Ik zou ook graag iets van Australie of Amerika willen zien. De maand september/oktober zou mij ideaal uitkomen, dit omdat ik net een verhuizing achter de rug heb en ik zo nog weer even de tijd heb om wat te sparen:-)
Graag ontvang ik een reactie van je.

Groetjes Anoushka (oh ja, ik ben 27, hopelijk nog niet te oud)

Hoi Irene
voeg me maar toe aan je msn [EMAIL=“Balletje23@hotmail.com”]Balletje23@hotmail.com

24j (m)
het klinkt wel erg leuk australie en of america .

Hoi Anoushka

Bedankt voor je reactie. Leuk dat je ook iets van Australië of Amerika wilt zien. Naar welk land gaat je voorkeur uit? Ik kan niet kiezen :hihi: Ik heb een boek over Australië thuis liggen met heel veel info erin over elk gebied. Dat ziet er echt super mooi uit! Maar mijn ouders gaan dit jaar voor de 2e keer weer een rondreis maken door Amerika, en dat lijkt me ook geweldig.
Wat is jou idee van een vakantie / reis maken?
Ik zal je mijn mail adres sturen dan kunnen we het er verder over hebben.

Groetjes Irene

Hoi Balletje,

Ik heb je toegevoegd.

Groetjes Irene