Reisgenoot gezocht

Hallo allemaal,

Ik ben Charlaine en ben 20 jaar, heb vorig jaar mijn opleiding afgerond en werk nu fulltime, maar vind het eigenlijk zonde om nu fulltime te gaan werken nu ik nog zo jonge ben.
Ik zou graag voor een paar maanden naar Australie willen, ong voor 2/5 maanden.
Ik heb nog geen datum staan omdat ik alles nog aan het uizoeken ben wat de mogelijkheden zijn.
Toch is het een grote stap en uitdaging (ook omdat ik nog nooit zon verre reis gemaakt heb), en zeker om helemaal alleen te gaan.
Daarvoor zoek ik een gezellig reismaatje die samen met mij alles uit zou willen zoeken en mee zou willen gaan reizen.

Mijn plan is om in ieder geval op een relaxte manier veel van het land te gaan zien.
Lijkt het je leuk mail mij dan!
Je kan mij mailen op [EMAIL=“Charlaine_Bouwes@hotmail.com”]Charlaine_Bouwes@hotmail.com.

Groetjes,
Charlaine

hello zou het wel zien zitten om mee te gaan hoor hier heb je me email daag [EMAIL=“saide111105@hotmail.com”]saide111105@hotmail.com

hoi Charlaine,

Ik heb al wel alles geregeld en ik ga 3 maart naar Sydney.
Ben tot 2 augustus in Australie en het is natuurlijk altijd leuk om samen ergens heen te reizen!
laat maar weten als je er bent en als je het leuk vind om wat te ondernemen!

groetjes

Bram

Hoi,

Ik ben Linda en ben 25 jaar. Ik neem mijzelf al heel lang voor om eindelijk eens naar Australië te gaan voor een paar maanden. Ik ben dit jaar klaar met studeren en wil komend jaar of begin volgend jaar daarheen! Helaas geen reislustige mensen om mijn heen, dus mocht je nog geen reismaatje hebben gevonden en ook rond die tijd gaan, laat het mij weten.

Groetjes Linda

Heey,

Ik ben Anneke en ben 21 jaar. Ik rond, als het goed is, eind juni mijn studie af en wil dan ook voordat ik ga werken nog een mooie reis naar Australië maken. Mijn plan is om in September naar Australië te gaan en dan voor ongeveer 2 maanden. Ik heb geen zin om daar te gaan werken, want ik wil gewoon zo veel mogelijk van het land zien. Hoe of wat moet ik allemaal nog uitzoeken, maar ik wil eerst iemand vinden die ook naar Australië wil in die periode, want het lijkt me niks om zo’n grote reis in je eentje te maken.

Dus als het jou leuk lijkt om ook in September te gaan, let me know.

Groetjes,
Anneke