Ik ben op zoek naar een reismaatje voor Australie! Ik woon in Noord-Brabant, ben 26 jaar en wil rond september / oktober 2009 gaan voor 3 maanden. Ik wil daar voornamelijk erg veel gezien hebben, en natuurlijk veel plezier beleven. In verband met het eigen bedrijf van mijn vriend kan hij niet met me mee, vandaar mijn oproep. Ik hoor het graag wanneer je samen met mij eventueel de trip wilt organiseren, ik zal dan in een mail ook wat meer over mijzelf vertellen.
Ik vertrek in september voor een jaar naar australie. Ik ga alleen, dus misschien vind je het leuk om 3 maanden met me mee te reizen?!
Ik ben 27 en woon in Rotterdam. Voor mij is deze reis ook nu of nooit.
Ik wil graag in april vertrekken. Heb nog niets geboekt… Maar wil dat wel graag binnekort gaan doen. Ik wil deze reis ook echt al heel lang maken, maar steeds stel ik het uit… en nu heb ik besloten dat ik dit jaar naar Australië wil.
Het lijkt me ook gezelliger om met iemand te reizen, is je eentje is ook zo alleen
Lijkt me leuk om iets van je te horen.
Mijn mailadres is [EMAIL=“vonnie_van_berkel@hotmail.com”]vonnie_van_berkel@hotmail.com
Ik las net je berichtje op het forum en ik vroeg me eigenlijk af of je nog steeds van plan bent te gaan en of je inmiddels al een reisgenootje hebt gevonden, want ik wil ook graag naar Australie (ook ik heb nog geen datum al dan niet een reisgenoot)… [/FONT]
Ik zal even kort vertellen wie ik ben… Ik ben Stephanie bijna 20 en volg momenteel de opleiding HBO accountancy. Naast mijn studie werk ik bij een administratiekantoor (hoe toepasselijk). Ik heb hiervoor MBO Bedijfsadministrateur gedaan dit afgerond en zit nu in het eerste jaar van m’n HBO opleiding en hier ben ik erachter gekomen dat de richting accountancy wel echt iets voor mij is maar dat dat voltijd school niks meer voor mij is (zit nu tussen 17 en 18 jarige) en je zou zeggen tja je bent niet veel ouder, maar toch zijn zij nog erg kinderlijk en ben ik volwassener dan de meeste van mijn leeftijd. Daarom ga ik vanaf september werken en daarnaast mijn studie in de avond uren doen… Ook voor mij geld dus als ik nu niet deze kans pak zal er waarschijnlijk daarna geen kans meer komen…
[FONT=Arial]Ook ik zou graag voor een maand of eventueel 2 naar australie willen. Alleen vind ik het wel een erg grote stap om helemaal alleen te gaan naar een onbekend land zo ver weg, plus dat gezelschap altijd leuk is… Dus zou ik het leuk vinden om met 1 of meer personen te gaan (ook omdat ik nog nooit eerder zo’n verre reis heb gemaakt en dus ook geen idee heb wat je precies allemaal moet regelen etc.)
P.S. Vind het wel een beetje gek om zo op een berichtje te reageren. Ik heb ten slotte geen idee wie je bent, maar dat zal jij vast ook hebben (een reisgenootje vinden die mee gaat naar Australie is niet zo makkelijk als iemand zoeken die mee wil op vakantie naar Spanje).
Ik heb al 2 meiden gevonden, dus ik ga mijn “oproep” verwijderen. Maar je kunt me altijd mailen: [EMAIL=“susanlaar@hotmail.com”]susanlaar@hotmail.com. Dan kunnen we altijd kijken. Groetjes, Susan
Ik zag jou berichtje staan bij Susan.
Ik vroeg mij af of je nog steeds van plan bent om te gaan rondtrekken en of je al een reismaatje hebt gevonden.
Ik ben Charlaine en ben 20 jaar, heb vorig jaar mijn opleiding afgerond en werk nu fulltime, maar vind het eigenlijk zonde om nu fulltime te gaan werken nu ik nog zo jonge ben.
Ik zou graag voor een paar maanden naar Australie willen, ong voor 2/5 maanden.
Ik heb nog geen datum staan omdat ik alles nog aan het uizoeken ben wat de mogelijkheden zijn.
Alleen vind ook ik heb een erge grote stap (ook omdat ik nog nooit zon verre reis heb gemaakt), en zeker om helemaal alleen te gaan.
Daarvoor zoek ik een gezellig reismaatje die samen met mij alles uit zou willen zoeken en mee zou willen gaan reizen.
Mijn plan is om in ieder geval op een relaxte manier veel van het lang te gaan zien.
Ik weet niet of je nog van plan bent om te gaan en of je mischien intresse hebt…maar ik hoor het graag van je.
Je kan mij mailen op [EMAIL=“Charlaine_Bouwes@hotmail.com”]Charlaine_Bouwes@hotmail.com.