Reisgenootje gezocht Australie

Hallo,
Heb jij toevallig ook plannen om eind 2003 naar Australie te gaan en ben je ook op zoek naar een reismaatje? Ik ben van plan om na mijn afstuderen nog een beetje te sparen en dan een halfjaartje te gaan rondtrekken in o.a. Australie. Ik zou het leuk vinden om samen met iemand anders reisvoorbereidingen te maken en misschien een deel van de reis samen te doen. Lijkt het je wat? Je kan me altijd mailen.
Groetjes Linda (26)

Hai Linda,
Met Linda ;). Ik las je berichtje en dacht “Leuk”, alleen toen ik de periode dat jij weg wil gaan las, dacht ik jammmer!! Kan je echt pas in die periode. Ik wil graag zsm weg naar australie eigenlijk. Maar ik denk ik schrijf je toch even. Mocht je wel interesse hebben dan kun je me misschien mailen. Groetjes Linda

Hoi Linda,

Ik zag je oproepje en was meteen verkocht.
Ik heb plannen om weg te gaan naar het buitenland alleen weet ik nog niet precies wat ik precies wil.
Het lijkt me leuk om er verder met jou over te praten, wat jou ideeën zijn. Ik ben 28.
Misschien tot gauw. :smiley:

Hallo,

Ik wil ook naar Australie !! Ik kan vanaf half mei/juni vertrekken…ben 28…
Wil ook nog naar Noord-amerika, Zuid-afrika en zuid-amerika…maar een tijdje werken/wonen in australie lijkt met gewoon echt te gek !

hoi Linda,

Ik (v26)ben ook serieus aan het nadenken over australie-nieuw zeeland. Ik ben onlangs afgestudeerd en heb nu werk t/m augustus om te kunnen sparen. Ik denk aan het najaar om te vertrekken. Ik zou graag wat meer van je willen horen.

groetjes inge

Hé,

Ik (21) en mijn man (32) willen graag in het najaar richting Australië in Nieuw-Zeeland. De kostprijs is echter hoog. We gaan dan ook volop sparen. Wat zijn jullie plannen? Hoe willen jullie rondtrekken? Het lijkt me leuk om met een paar mensen samen te reizen!

Groetjes, Greet.

Hoi Linda,

Ik hoop dat er nog plek is gezien de reacties! Ik wil zelf ongeveer eind okt/ begin nov afreizen voor zo’n 4 maanden. De voorlopige planning voor mezelf is om vanaf Darwin via het Oosten naar beneden te trekken en te eindigen in Nieuw-zeeland. Maar het kan ook zo andersom worden als iemand leuke ideeen aangeeft! Dus ik hoop dat je terugmailt om evt verder te overleggen?!

groeten van Dennis (28)

p.s.

ik ben niet 20 maar 28 :slight_smile:

groeten van Dennis…