Ik ben van plan om volgend jaar naar australie te gaan, wanneer maakt me niet uit als het maar tussen de zomer van 2007 en de zomer van 2008 is.
Australie is lang vliegen en het is dan wel zo gezellig om aanspraak te hebben. Ook wil er verder niemand mee en is dit de oplossing om iemand te vinden met dezelfde interesse. Ik weet niet wat voor studie ik na het cios wil gaan doen dus ga ik er een jaar tussen uit. In principe wil ik 3 tot 6 maanden in australie verblijven, lijkt dit jou ook gezellig en had je dezelfde plannen laat dan wat leusk van je horen.
Nu even iets over mij zelf. Ik ben nu 19 jaar en studeer dit jaar voor sportmanagement af op het Cios in Arnhem. Verder kom ik uit Hoevelaken, dit ligt vlak bij Amersfoort(5 km).
Ik sport erg veel maar wat ik het meeste doe is hockey.
Ik zoek een gezellig en spontaan persoon die over een goede humor beschikt. Lachen is het gezelligste wat er is!
Ben jij tussen de 20 en de 28 jaar en ga/ wil jij in deze periode ook naar australie maar wil liever niet alleen? Misschien kunnen wij het goed vinden en gaan we samen dit avontuur beleven/ tegemoet.
Ik sta voor iedereen open als het gezellig is, is het gezellig!!!
Wanneer had je gedacht naar Australië te gaan ?
Ik ga eind Februari, misschien dat je denkt dat je ook rond die datum kunt gaan .
Is wel einde van de zomer , dus als het een beetje mee zit zit je ook niet zo in de hitte .
Groet Frans:)
Ik ben Ansjeela en ik zoek ook iemand voor volgend jaar november / december om mee tegaan naar Australie maar heb nog niemand gevonden. Ik hoop dat je geintereseerd bent om ook rond november / december 2008 te gaan want dan begint in Australie natuurlijk de zomer.
Lijkt het je iets stuur dan een email naar mij ([EMAIL=“sjeel16@hotmail.com”]sjeel16@hotmail.com) of stuur via hier een berichtje terug!!!
Ik ben Ansjeela en ik zoek ook iemand voor volgend jaar november / december om mee tegaan naar Australie maar heb nog niemand gevonden. Ik hoop dat je geintereseerd bent om ook rond november / december 2008 te gaan want dan begint in Australie natuurlijk de zomer. :zon:
Lijkt het je iets stuur dan een email naar mij ([EMAIL=“sjeel16@hotmail.com”]sjeel16@hotmail.com) of stuur via hier een berichtje terug!!!
November 2007 ga ik voor 3 maanden naar Australie toe. Ik wil er echt even tussen uit! Het lijkt me erg leuk om rond te trekken en veel lol te maken! Ik zou het ook veel leuker vinden om samen met iemand te beginnen’ dan kun je het in het begin even samen uitzoeken.
Mail me mocht je interessen hebben!! ([EMAIL=“yvenbiemans_15@hotmail.com”]yvenbiemans_15@hotmail.com)
O, en ik ben 23 jaar, houd van lachen, buurten en mooi weer!
x Yvonne
Leuk om je oproep te lezen! Na het afronden van de studie (Facility Management) ben ik begonnen met werken in een hotel, dit met de insteek om een tijdje lekker geld te verdienen en hiervan evt. een verre reis te maken. We zijn nu een jaar verder en heb nu echt zin om een tijdje weg te gaan. Australie heeft mij altijd al erg geinteresserd & het lijkt me super om er nu ook echt heen te gaan. :wereld:
Het lijkt me leuk om met iemand samen te reizen en ben benieuwd wat jou
plannen precies zijn.
Ik ben 24 en een gezellige, ondernemende meid op wie je zeker kunt bouwen & ook zeker goed kunt lachen :nod:
Ik las jou reactie bij de oproep van Daantje. Na een jaar te hebben gewerkt na de studie heb ik ook zin om een tijdje te gaan reizen & het lijkt het mij ook leuk om met iemand samen te gaan & Australie heeft mij altijd al erg getrokken Ik heb nog geen definitieve plannen gemaakt, misschien kunnen we eens contacten en kijken of onze plannen overeenkomen :wereld:
Ik ben zelf ook 8 maanden in Aussie geweest. Tip: bind je niet aan 1 persoon om x aantal maanden mee te gaan reizen. Ga er bijvoorbeeld samen heen voor het vliegtuig en de eerste paar dagen. Maar maak de afspraak wel ieder je eigen weg te gaan als dat beter voelt. Je komt zoveel mensen tegen en het is eigelijk leuker om alleen te reizen (op de eerste paar dagen na dan, dan is het wel fijn om met iemand te zijn). Alleen kun je lekker je eigen weg gaan en je kan gaan en staan waar je wil. Er zijn zoveel mensen alleen, je zult echt vrijwel nooit alleen zijn. Je maakt op die manier veel makkelijker contact. Dan rij je is een stuk met die mee, dan ga je weer stuk met de bus etc etc. Dat is mijn advies ;). Veeeel plezier!!
Ook ik wil graag lekker ertussen uit en reizen door australie! ben 21 jaar, en verder een vlotte, gezellige meid. Kom uit beverwijk en werk in de zorg.
Ik ben van plan om 3mnden te gaan reizen, vanaf periode tussen oktober 2007 en juni 2008.
ben je nieuwsgierig geworden? dan hoor ik graag wat van je!!