Hoi allemaal,
Ik ben Marleen en ben bijna 21 jaar oud. Ik studeer eind juni af. Ik weet nog niet echt wat ik na mijn studie wil doen, maar het heeft mij altijd erg leuk geleken om een tijdje naar Australie te gaan.
Ik heb nog geen concrete plannen, en ben eigenlijk opzoek naar iemand die net als ik niet zo goed weet wat hij/zij moet doen na afstuderen of in een vrije periode, en het ook leuk lijkt om een tijdje naar Australie te gaan. Ik ben ook bereid om bijv. pas in September te vertrekken. Ik ben opzoek naar iemand met ongeveer dezelfde leeftijd (19-24).
Misschien kunnen we dan samen eens bekijken wat er voor opties er zijn.
Nogmaals, ik heb nog geen concrete plannen, dus sta open voor ideeen.
Groetjes Marleen
Hoi Marleen,
Ik ben Nils en ben 21 jaar oud. Australie staat ook bij mij al jaren op de planning!
Nu ik bijna mijn studie heb afgerond, wordt het maar is tijd om daar echt werk van te maken.
Ik denk eraan om aan het einde van de zomer te vertrekken. Dit vanwege herkansingen in augustus (je weet maar nooit) en in Australie wordt het dan pas lente = lekkerder weer.
Barbecueën tijdens een jaarwisseling, midden in de zomer aan een mooi strand staat al jaren op mijn to-do list! Het land/continent afreizen, eventueel wat vrienden en familie opzoeken lijkt me helemaal geweldig.
Ik sta voor alles open maar een reis tussen de 4 en 6 maanden zou top zijn.
Ik stel voor om het er is een keer rustig over te hebben.
Groetjes,
Nils
Hee Marleen en Nils,
Ik ben Mariska, 21 jaar en ik ben ook bezig met afstuderen. Ik wil nog niet meteen doorstuderen na de zomer, en daarom is dat het perfecte moment om wat van de wereld te gaan zien. Mijn plan is om in de zomer veel te gaan werken, en dan eind augustus te vertrekken naar Australie en dan half of eind januari terug te komen.
Verder heb ik eigenlijk nog geen concrete plannen. Die plannen maak ik liever samen met reisgenoten:)
Ik ben benieuwd hoe jullie tegen zo’n reis aankijken, en wat jullie verwachtingen zijn.
Groetjes Mariska
Hoi Nils en Mariska…
bedankt voor de reacties!
Misschien kunnen we er inderdaad eens over mailen! Ik heb verder ook nog geen concrete plannen, en heb me eerlijk gezegt ook nog niet echt verdiept in wat ik precies wil zien etc! Ik ben wel van plan om dit op korte termijn te gaan doen!
Groetjes Marleen
hallo mensen!
ik ben frank en ook opzoek naar reisgenoten die voor een paar maanden australie willen ontdekken! in sept/okt, zelf heb ik nog geen ideeen of plannen maar daar zou ik me graag in willen verdiepen en ik sta open voor alles!
ik hoor graag van jullie!
gr frank
Hee Frank,
Leuk dat je ook reageert. Weet je al hoe lang je bijvoorbeeld wilt gaan reizen? En studeer je nog of werk je?
Groetjes Mariska
nee ik ben op het ogenblik aan het werk maar ik wil er wel een tijdje tussenuit!
en ik wil toch wel een 5 a 6 maanden weg ongeveer,
en jullie?
gr frank
Hallo allemaal,
Ik ben Jeroen, 21 jaar. Ik ga afstuderen in juni-juli. Ik heb nog geen concrete plannen gemaakt. Eerst had ik een reis in Afrika in gedachten, maar ik neig nu steeds meer naar mijn droom: een rondreis van een aantal maanden door Australie (denk nu aan 3 maanden). Nu na het afstuderen is het natuurlijk een ideaal moment. Ik ben (nog) niet van plan te gaan werken, het wordt echt een relax en doe reis. Een reis van Cairns naar Adelaide lijkt me gaaf. Van noord naar zuid is geloof ik het beste voor een reis van eind augustus tot eind november ??
Het lijkt mij leuk om er met iemand heen te gaan en wat met diegene op te trekken. Ik heb al wat gezocht op internet enzo, maar ik zou graag leuke ideeen/plannen horen! Ervaringen, tips, must-do’s (and dont’s) van mensen die al geweest zijn, zijn ook welkom!
Groetjes!
Hoi Allemaal!
Mijn naam is Anne-Monique, 21 jaar. Ook ik ben van plan voor onbepaalde tijd naar Australie te gaan! Ik denk nu aan 6-8 maanden, waarvan het liefst ook een paar weken Nieuw-Zeeland, maar sta voor alles open. Ik rond in de zomer mijn studie af en dan ben ik eind september helemaal klaar met stage en alles. Ik wil het liefst begin oktober vertrekken. Ik heb me verdiept in een aantal organisaties die reizen en tickets voor backpackers regelen, waarbij de eerste overnachtingen in Australie zijn geregeld. Zoiets lijkt me erg leuk, maar nog leuker met een reisgenootje!
Iemand interesse?
Groetjes Anne-Monique
Hallo.
Ik ben Nick Keijzer, 24 jaar en wil ook graag richting Aus-NZ. Liefst voor een periode van 6 a 7 maanden.
Ik werk nu al 3 jaar en realiseer me dat dat toch niet hetgene is waar je heel vrolijk van opstaat. cheer
(afgestudeerd HBO communicatie etc.etc.) Ik wil vooral gewoon heel graag weg voor een onvergetelijke periode Down Under.
Wellicht ben ik een optie voor een van de mensen van dit forum?
Je kan evt. wat foto’s checken op hyves.
Groetjes,
Nick Keijzer
Hey Marleen,
Ik ben een meid van 21 jaar oud (wordt in Juni 22) en wil ook graag wat van de wereld zien en Australie lijkt me heel leuk maar om er nou alleen heen te gaan vind ik maar niks.
Je moet zo lang in het vliegtuig zitten dus dan is het met zn 2en toch gezelliger.
Ik dacht er aan om half mei weg te gaan maar ik haakl dan wel af na 2.5 week want ik heb een beetje last van heimwee…erg he?
Ik hoor graag van je
Groetjes Blondie (Dianne)
Hallo,
Ik ben Mieke Kemeling en 20 jaartjes jong.
Heb dan nu ongeveer 7 maanden gewerkt en wil eerst mijn droom in vervulling zien gaan. Ben op dit moment dierenarts assistent.
Ik vertrek op 16 juni richting australie om voor een jaar weg te blijven
uit Nederland. Nieuw-Zeeland en Fiji staan ook op het programma.
Ik ben benieuw of er al concrete plannen zijn bij jullie en of we misschien een stukje met elkaar mee kunnen reizen.
groetjes Mieke
Hoi allemaal,
Ik ben Davina, 23 jaar en studeer ook dit jaar af. En omdat ik niet weet of ik wel al wil gaan werken, wil ik ook voor een langere tijd naar het buitenland, waarvan min. een maand of 3 naar australie, om daar op een ranch tegen kost en inwoon of tegen een vergoeding te werken. Waar ik nadien nog naartoe wil, ben ik nog niet helemaal uit, maar azie (thailand,…) en (zuid)afrika spreken me wel aan…
Indien interesse: [EMAIL=“davina_hindrikx@hotmail.com”]davina_hindrikx@hotmail.com
Grtjs
Hoi allemaal!
Ik ben van plan om in December naar Australie te vertrekken.
Voor ongeveer 5 maanden. Wil daar zoveel mogelijk zien en misschien een maand vrijwilligers werken doen, en werken (of een cursus) op een ranch.
Ben zelf 22 jaar. Heeft er iemand dezelfde interesses dan hoor ik het graag!
Groetjes Sabrine
Heee jongens
Wat klinkt dit als muziek in mijn oren! Ik wil super graag rond september tot december naar Aussie, mijn school begint in Januari dus dan wil ik terug zijn. maar het lijkt me echt een super vette ervaring! Ben 19 jaar, misschien moeten we een x met zn alle om de tafel! Lijkt me leuk.
Ben benieuwd !
Groetjes Sabine
hee ik vroeg me af of jullie al plannen hebben gemaakt?
Nope.
Hay OZ gangers…,
Ook ik ben van plan om rond sept./okt. naar OZ te vertrekken en ja, ook mij lijkt het gezelliger om niet alleen te gaan.
De enige plannen die ik momenteel heb zijn dat ik in een gehuurde campervan de Outback door wil en de laatste 2 á 3 maanden in Japan door te brengen.
Verder sta ik open voor ideeën en suggesties.
Nu ben ik nog 19 jaartjes jong en werk fulltime, maar zoals in een post hierboven (ergens) vermeld word is dat niet iets waar je echt heel vrolijk van word 's ochtends vroeg. Dus een lekkere lange reis (6,7 of 8 maanden) naar OZ lijkt mij een welkome afwisseling.
Jullie kunnen me altijd mailen om een x te meeten of ideeën uit te wisselen.
Cheers Youp
Heya hello allen,
Mijn ticket staat geboekt op 1 december 2010.
Dan vertrek ik naar Sidney om daar voor ongeveer een jaartje te blijven.
daarnaast wilde ik in Februari nog ff naar nieuw zeeland heen om daar het eiland nog even over te trekken.
laat even wat weten als je interesse hebt.
M.v.g. Maarten
Hallo allemaal!
Als het goed is ben ik vanaf september 2010 in Sydney om daar 3 maanden een onderzoeksstage te doen. Ik ben nu bezig met het afronden van mijn bachelor geneeskunde en met het schrijven van een onderzoeksvoorstel (bijna af). Zou natuurlijk leuk zijn als er rond die tijd meer NL’ers in Sydney zijn. Als ik klaar ben met onderzoek in december wil ik nog een aantal weken reizen, maar nog geen concrete plannen gemaakt. O&N wel in Sydney is het plan…
Nog meer mensen die ook een stage doen in Sydney of daar van sept-dec gaan studeren o.i.d?
Groetjes, Marjolein (20)