Hoi allemaal,
Ik ben Marleen en ben bijna 21 jaar oud. Ik studeer eind juni af. Ik weet nog niet echt wat ik na mijn studie wil doen, maar het heeft mij altijd erg leuk geleken om een tijdje naar Australie te gaan.
Ik heb nog geen concrete plannen, en ben eigenlijk opzoek naar iemand die net als ik niet zo goed weet wat hij/zij moet doen na afstuderen of in een vrije periode, en het ook leuk lijkt om een tijdje naar Australie te gaan. Ik ben ook bereid om bijv. pas in September te vertrekken. Ik ben opzoek naar iemand met ongeveer dezelfde leeftijd (19-24).
Misschien kunnen we dan samen eens bekijken wat er voor opties er zijn.
Nogmaals, ik heb nog geen concrete plannen, dus sta open voor ideeen.
Groetjes Marleen
Hoi Marleen,
Ik ben Nils en ben 21 jaar oud. Australie staat ook bij mij al jaren op de planning!
Nu ik bijna mijn studie heb afgerond, wordt het maar is tijd om daar echt werk van te maken.
Ik denk eraan om aan het einde van de zomer te vertrekken. Dit vanwege herkansingen in augustus (je weet maar nooit) en in Australie wordt het dan pas lente = lekkerder weer.
Barbecueën tijdens een jaarwisseling, midden in de zomer aan een mooi strand staat al jaren op mijn to-do list! Het land/continent afreizen, eventueel wat vrienden en familie opzoeken lijkt me helemaal geweldig.
Ik sta voor alles open maar een reis tussen de 4 en 6 maanden zou top zijn.
Ik stel voor om het er is een keer rustig over te hebben.
Groetjes,
Nils
Hee Marleen en Nils,
Ik ben Mariska, 21 jaar en ik ben ook bezig met afstuderen. Ik wil nog niet meteen doorstuderen na de zomer, en daarom is dat het perfecte moment om wat van de wereld te gaan zien. Mijn plan is om in de zomer veel te gaan werken, en dan eind augustus te vertrekken naar Australie en dan half of eind januari terug te komen.
Verder heb ik eigenlijk nog geen concrete plannen. Die plannen maak ik liever samen met reisgenoten:)
Ik ben benieuwd hoe jullie tegen zo’n reis aankijken, en wat jullie verwachtingen zijn.