Reigenoot gezocht

Hallo mensen,

Ik ben 22 jaar en ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie. Na mijn studie wil ik gaan reizen. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met een reisgenoot, die met mij wil gaan reizen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Australie, maar voor andere suggesties sta ik open. Het lijkt me ook super om naar omliggende landen te gaan, zoals bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland en Indonesie. Bij voorkeur vertrek ik rond augustus of september 2009 maar dit kan in overleg ook later. Hoelang de reisperiode gaat duren hangt ook af van hoelang mijn reisgenoot weg wil. Hier moeten we samen zien uit te komen.
Lijkt het jou leuk om met mij te gaan reizen, dan hoor ik graag van je. Je kunt een reactie sturen middels het forum of naar mijn e-mailadres: [EMAIL=“paul2267@hotmail.com”]paul2267@hotmail.com
Groetjes, Paul

Hoi Paul,

Kijk anders ff op mijn oproep.
Ik hoor wel als je het wat vind.

Groetjes,
Marloes

hallo paul hierbij copieer ik mijn oproep:

Hallo ik ben Jim Feij 20 jaar en woonachtend in Maasticht. Op het moment studeer ik maar gaat niet zo heel lekker. Vorig jaar heb ik voor 5 maanden op het canarische eiland Fuerteventura gewoont en wonen in het buitenland is mij erg goed bevallen. Ik wil alleen meer zien van de wereld.

Wie zoek ik: ik zoek een leuke Reisparnter die ook graag naar australie wil en deze reis net als ik niet teveel wil plannen. Mag zowel een man als een vrouw zijn zolang het maar klikt.

Dus wil jij net als ik voor een tijd naar australie en doe je dit ook liever samen dan alleen reageer dan en misschien tot Australie.

Hallo paul!

Ik ben Amé en ik ben 21 jaar. Ik rond dit jaar mijn studie af en daarna wil ik graag naar australie en nieuw zeeland voor work & travel.
Aangezien mijn vrienden allemaal niet zo veel lef tijd etc hebben ben ik ook op zoek naar een reispartner. Alleen ik zie dat jij al best vroeg wil gaan. Want ik moet nog eerst sparen en wou ergens tussen januari/maart in gaan. Dus ik weet niet of het wel zin heeft om te reageren haha.

Maar anyway mocht je toch intresse hebben kan je me altijd mailen. [EMAIL=“Msz_a@live.nl”]Msz_a@live.nl

Groetjes, Amé

Hallo mensen,

Ik ben 22 jaar en ik zit momenteel in het laatste jaar van mijn studie. Na mijn studie wil ik gaan reizen. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met een reisgenoot, die met mij wil gaan reizen.
Mijn voorkeur gaat uit naar Australie, maar voor andere suggesties sta ik open. Het lijkt me ook super om naar omliggende landen te gaan, zoals bijvoorbeeld Nieuw-Zeeland en Indonesie. Bij voorkeur vertrek ik rond augustus of september 2009 maar dit kan in overleg ook later. Hoelang de reisperiode gaat duren hangt ook af van hoelang mijn reisgenoot weg wil. Hier moeten we samen zien uit te komen.
Lijkt het jou leuk om met mij te gaan reizen, dan hoor ik graag van je. Je kunt een reactie sturen middels het forum of naar mijn e-mailadres: [EMAIL=“paul2267@hotmail.com”]paul2267@hotmail.com
Groetjes, Paul

Hi,

Ben 24 jaar oud. wil dit jaar ook rond september op vakantie gaan. Maar weet nog niet echt waar naar toe. En Australie of rondom australie lijkt me geweldig.