Hey!
Ik ben Jessy (v), 22 jaar en al een tijdje afgestudeerd (Pedagogiek/VU).
Omdat ik mijn grenzen wil verleggen voor ik echt serieus moet bedenken wat ik ga doen,
wil ik graag nog naar Australie. Mijn plan is ongeveer 2,5-3 maanden te gaan, van
±mei tot juli (weet het nog niet precies). Ik zoek iemand die het leuk vindt (voor een deel)
mee te reizen, of in ieder geval voor de start Als dit ook in jouw planning lag en je het
leuk/gezellig lijkt, laat dan wat van je horen!
Groetjes, Jessy
Hey,
leuk idee ik net afgestudeerd rechten man en 24 jaar wil altijd al graag naar downunder. Ik kan ongeveer 6 weken in die periode. Laat maar weten of je het leuk lijkt. e-mail [EMAIL=“r.veldman@student.unimaas.nl”]r.veldman@student.unimaas.nl
Groet Robert
Hee!
Ik heb een reis gepland in Australie, ik kom 13 mei aan in Sydney. Ik ben nog opzoek naar een reisgenoot! Wat zijn je plannen? groetjes, Coen
Hoi Australie-gangers,
Ik ben Arjan, ik ben wel een stukje ouder, 33 jaar, maar voel me nog jong, dus kan ook goed met jongere mensen overweg.
Ik zou ook graag een paar maanden naar Australie gaan. Daar met een aantal mensen een busje of auto huren/kopen. En dan het continent bekijken en genieten van de zon, feesten, vergezichten en alles wat er te doen en te zien valt.
Ik kan vertrekken vanaf ongeveer half mei. Juni of juli kan ook; ik heb immers een flinke tijd vrij genomen om wat van de wereld te zien.
Mocht dit interessant voor iemand van jullie zijn; dan hoor ik het graag.
Groetjes,
Arjan