Eind november heb ik een ticket staan om naar Australie te gaan om vervolgens eind december weer terug te keren naar Nederland. Mijn reisgenootje kan opeens niet meer mee en daarom zoek ik iemand anders die het superleuk zou vinden om met mij op reis te gaan! De planning is om van Sydney naar Cairns te gaan, maar andere routes kunnen ook, daar komen we dan wel uit.
Helaas heb ik geen rijbewijs (ik weet het, ik ben bijna 30 ;-)), dus zijn we wel afhankelijk van het openbaar vervoer of als jij zou willen rijden kan het natuurlijk ook (maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dat prettig vindt). Ook als je niet de volledige 4 weken mee zou kunnen, maar een periode (bijvoorbeeld alleen eind november/half december) zou dat een optie zijn.
Kan hier van alles over mezelf gaan neerzetten, maar dat volgt dan vanzelf…komt helemaal goed.
Laat iets horen en dan kunnen we kijken of we plannen kunnen maken samen!
Ik ben ook nog opzoek naar een reisgenootje. Mijn plannen zijn ook om eind November naar Australie te gaan en dan ook van Sydney naar Cairns te gaan. Gewoon met de Greyhound oid. Zou het ook nog leuk vinden om oud & nieuw te vieren in Sydney. Overgens blijf ik wel iets langer. Tot na de Australian open in Melbourne.