Australie, oktober/november

Hallo,

Allereerst wat over mijzelf:

Ik ben een spontane, vlotte meid van 26 jaar, werkzaam in de makelaardij, kom uit Rotterdam, hou van gezelligheid en heb een groot probleem.

Mijn (ex)vriend en ik hebben begin dit jaar onze tickets geboekt naar Sydney om daar mijn (ex)schoonzus op te zoeken en meteen een stukje Australie te bekijken. Het gaat om 4 weken. Helaas kunnen we onze tickets niet annuleren omdat we uit elkaar zijn.

In principe zou ik graag een paar dagen in Sydney verblijven om mijn (ex) schoonzus en haar vriend weer even te zien en daarna verder te trekken. Ik vertrek op 31 oktober en kom terug op 1 december (2007). Ik hoef natuurlijk niet perse iemand bij me in het vliegtuig of de eerste paar dagen sydney, maar zou het wel leuk vinden hier een leuke vriendin te leren kennen (liefst omgeving Rotterdam en beetje dezelfde leeftijd) die ik daar kan treffen om mee verder te reizen.

Ben benieuwd!

Hoi,

Ook ik wil erg graag reizen door australie rond die periode en lijkt australie mij te gek. Ik ben gezellige meid van 21 jaar en kom uit beverwijk. werk in de zorg.
Ik zou net als jij met iemand samen gaan reizen, maar ook dat is helaas niet door gegaan.
Nu is het enige dat ik van plan ben wat langer te gaan reizen, nl iets van 3 maanden. Maar goed, dan kan ik altijd misschien alleen verder reizen of wat kunnen combineren met elkaar.
Lijkt het je wat?
Hoor graag van je!

Groetjes Yvonne